Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@18:48:53 GMT

بایدن ممنوعیت وضع شده در دوره ترامپ را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۰۵۹۳

بایدن ممنوعیت وضع شده در دوره ترامپ را لغو کرد

رئیس جمهور آمریکا ممنوعیت‌های وضع شده از سوی دونالد ترامپ برای صدور بسیاری از گرین کارت‌های افراد متقاضی ورود به خاک این کشور را لغو کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا بسیاری از درخواست های گرین کارت برای ورود به خاک این کشور را بلوکه کرده بود، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه این ممنوعیت ها را لغو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ترامپ سال گذشته ممنوعیت صدور گرین کارت برای اتباع خارجی را اعلام کرده و مدعی شده بود که این اقدام برای حمایت از نیروی کار آمریکایی به خاطر بالا بودن نرخ بیکاری و شیوع ویروس کرونا لازم و ضروری است.

بایدن با رد توجیه غیرمنطقی ترامپ، ممنوعیت وضع شده را لغو کرده است. بایدن گفت: ممنوعیت های وضع شده از سوی دولت ترامپ مانع از بازگشت بسیاری از خانواده ها به آمریکا شده و به کسب و کارها آسیب زده است.

بایدن وعده داده است تا در بسیاری از سیاست های مهاجرتی سختگیرانه و افراطی ترامپ بازنگری کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ترامپ دونالد ترامپ امریکا دولت ترامپ دولت ترامپ بایدن وضع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دور یک شانزدهم نهایی رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴ از ۱ تا ۱۷ اردیبهشت در حال برگزاریست.    اسنوکر قهرمانی جهان یکی از مهمترین رویداد‌های اسنوکر در جهان است و بینندگان بسیاری دارد. در مرحله یک شانزدهم این مسابقات حسین وفایی ملی پوش شایسته اسنوکر کشورمان در گام نخست با جاد ترامپ نفر دوم رنکینگ جهانی و قهرمان جهان در سال ۲۰۱۹رو به رو شد و در در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.   لوکا برسل از بلژیک نیز مدافع عنوان قهرمانی مسابقات بود که در دور نخست در مقابل گیلبرت شکست خورد. جاد ترامپ انگلیسی با این پیروزی با برنده دیدار فورد و والدن رو به رو می‌گردد.   وفایی پیش از این در دور‌های مقدماتی با غلبه بر مارکو فو از هنگ کنگ و ژیان جون از چین به یک شانزدهم نهایی رسید.

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • صدای پای ترامپ ، بلندتر از همیشه می آید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد