Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@10:38:09 GMT

روحانی: علی وار مشکلات را تحمل کردند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۰۵۹۵

روحانی: علی وار مشکلات را تحمل کردند

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز در مراسم افتتاح آزادراه غدیر با تبریک ولادت امام علی (ع) و روز پدر اظهار کرد: افتتاح این آزادراه بسیار مهم است و من خوشحالم که در مدت  نسبتا کوتاهی این طرح به سرانجام رسید. در سال ۹۴ برای اجرای این طرح تصمیم گیری شد. این آزاد راه برای مردم ایران رفاه، آسایش و سلامتی و امنیت به همراه می آورد؛ زیرا مقدار زیادی از تولید دی اکسیدکربن کم می شود و همچنین موجب می شود خودروها به سلامت از این مسیر عبور کنند و بین ۹۰ دقیقه تا دو ساعت در وقت مردم صرفه جویی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این آزاد راه مسیر مهمی برای ترانزیت ما است که مسیر ترانزیت شرق-غرب و غرب- جنوب را تامین کرده و بخشی از جاده ابرایشم است.

وی ادامه داد: بسیار خوشحال کننده است که در سال ۹۹ ، ۲۲۱ کیلومتر آزاد راه افتتاح شده است؛ یعنی ۲.۵ برابر نرم افتتاح آزادراه در کشور. ۲۲۱ کیلومتر آزادراه در سال جهش تولید و با وجود  فشارهای حداکثری و تحریمها انجام شده است و من خوشحالم همه کسانی که به کشور ایران فشار وارد کردند می گویند این فشار حداکثری شکست خورده است؛ این به معنای صبر و مقاومت ملت و هدایت ها و رهمنودهای رهبری است. ملت ما مردانه و علی وار مشکلات را تحمل کرده و مقاومت کردند.

ادامه دارد ...

منبع: فردا

کلیدواژه: روحانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه و جهان توان تحمل جنگ بیشتر را ندارند

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی در نشست اضطراری شورای امنیت برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه افزود: من تشدید شدید تنش ناشی از حمله گسترده عصر روز گذشته جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل را به شدت محکوم می‌کنم. من خواستار توقف فوری این خصومت‌ها هستم.

دبیرکل سازمان ملل گفت: من به همه کشور‌های عضو یادآوری می‌کنم که منشور سازمان ملل استفاده از زور را علیه تمامیت ارضی یا استقلال سیاسی هر کشوری یا به هر روش دیگری که با اهداف سازمان ملل متحد مغایرت داشته باشد، ممنوع می‌کند.

گوترش تصریح کرد: علاوه بر این، همانگونه که در محکومیت حمله اول آوریل به کنسولگری ایران در دمشق بیان کردم، اصل مصونیت اماکن و پرسنل دیپلماتیک و کنسولی باید در همه موارد مطابق با قوانین بین المللی رعایت شود.

ارشد‌ترین مقام سازمان ملل تاکید کرد: وقت آن است که از لبه پرتگاه عقب برویم. اجتناب از هرگونه اقدامی که می‌تواند منجر به درگیری‌های نظامی بزرگ شود، حیاتی است. غیرنظامیان در حال حاضر بیشترین سختی را متحمل می‌شوند و بالاترین هزینه را می‌پردازند.

دبیرکل سازمان ملل گفت: ما مسئولیت مشترک داریم تا فعالانه با همه طرف‌ها برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش ارتباط بگیریم. ما مسئولیت مشترک داریم تا آتش بس فوری بشردوستانه در غزه، آزادی بی قید و شرط همه گروگان‌ها و ارسال بدون مانع کمک‌های بشردوستانه را تضمین کنیم.

گوترش ادامه داد: ما مسئولیت مشترکی برای توقف خشونت در کرانه باختری اشغالی، کاهش تنش در امتداد خط آبی و برقراری مجدد کشتیرانی ایمن در دریای سرخ داریم.

او د رپایان گفت: صلح و امنیت منطقه‌ای و در واقع جهانی، ساعت به ساعت تضعیف می‌شود. منطقه و جهان توان تحمل جنگ بیشتر را ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • با این روش‌ها، درد کمتری احساس می‌کنید!
  • افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گهرو
  • بازگشایی مجدد راه منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • منطقه و جهان توان تحمل جنگ بیشتر را ندارند
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد
  • افتتاح تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم آباد
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ محور چالوس آزادراه تهران _ شمال قفل شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران شمال اعمال شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال شد