Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@15:51:42 GMT

جاده‌های هراز و کندوان برفی است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۰۶۵۴

سید محسن هاشمی با اشاره به وضعیت برفی محورهای هراز و کندوان گفت: در محور هراز محدوده منظریه تا امامزاده هاشم و در محور کندوان محدوده پل زنگوله تا تونل شاهد بارش برف هستیم.

وی درباره وضعیت تردد در محورهای استان نیز گفت: در حال حاضر تردد و ترافیک در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور

به گزارش خبرآنلاین، «عباس شرفی»، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: در پی هشدار قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی تحت پوسش این اداره کل ،۷۲ اکیپ راهداری با۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۲۵۰ نیروی راهدار در محورهای موصلاتی هرمزگان مستقر شدند.


وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان‌های لنگه، پارسیان، میناب، رودان، حاجی آباد، بندرعباس هماهنگی‌های لازم اندیشیده و راهدارخانه‌های این شهرستان‌ها جهت کمک به مسافران تجهیز شده است.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: با توجه به شرایط اقلیمی در روزهای اخیر،توصیه می شود مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه های محلی به شدت خودداری کنند. و قبل از تردد در محورها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها و وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی آگاه شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895831

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • تردد روان خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • ویدئوی ترسناک از تونل جاده هراز در شب گذشته
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد