Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی سجادی‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا استقبال و گرایش بسیار زیادی به کشتی در کردستان وجود داشت تا جایی که سالن‌های کشتی کاملا مملو از ورزشکاران و علاقه‌مندان به کشتی بود اما با شیوع ویروس کرونا کشتی نیز مانند سایر ورزش‌ها دچار رکود زیادی شد.

وی افزود: در اوایل شیوع ویروس کرونا واقعا هیچ کسی نمی‌توانست فعالیت کند و خانواده‌ها نیز به خاطر ترسی که از این بیماری داشتند حاضر نبودند فرزندانشان را برای ادامه تمرین بفرستند در نتیجه وقفه‌ای چند ماهه‌ در این ورزش اتفاق افتاد تا اینکه مقداری عادی‌انگاری در این بیماری اتفاق افتاد و سالن‌ها به صورت نصف و کمتر فعالیت می‌کردند و بیشتر تمرین‌ها را نیز در فضای باز انجام می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی‌پناه بیان کرد: قبل از دوران شیوع ویروس کرونا به کمک معاونت تربیت بدنی  آموزش و پرورش استان در قالب تفاهم‌نامه‌ای استعدادیابی شروع شد.

به گفته وی، در مسابقات قهرمانی کشور خردسالان و نونهالان ما موفق به کسب دو مدال برنز توسط آقایان مازیار شریفی و امیر حسین‌پناهی شدیم.

سجادی‌پناه در زمینه مشکلات و دغدغه‌های موجود در کشتی استان گفت: نبود اسپانسر و حمایت مالی بزرگترین دغدغه هیات‌های ورزشی استان و نیز هیات کشتی است و همانطور که پیداست ورزش با سرنوشت و آینده جوانان ارتباط مستقیم دارد لذا سرمایه‌گذاری مالی و حمایت مالی از ورزش جزء ضروریات یک جامعه سالم است که امیدواریم مسوولین امر به این مساله اهتمام بیشتری داشته باشند.

دبیر هیات کشتی کردستان ادامه داد: ویروس کرونا هم یکی از دغدغه‌های اساسی  است که مزید بر علت شده و جامعه ورزش را تحت تاثیر قرار داده است.

سجادی‌پناه در زمینه برنامه‌های آینده هیات کشتی استان اظهار کرد: برنامه‌های فراوانی برای آینده کشتی استان داریم که مهم‌ترین آن طرح تحول بنیادین کشتی است که فدارسیون کشتی آن را تنظیم کرده و هیات کشتی استان نیز به تبع آن برنامه هشت ساله‌ای فراهم کرده که تمام جنبه‌های مدیریتی، فنی و استعدادیابی در آن گنجانده شده و نگاه المپیکی و آسیایی در این برنامه لحاظ شده است.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های هیات کشتی استان که در سفر اخیر رئیس فدارسیون کشتی به استان کردستان مصوب شده است، افزایش زیربنای خانه کشتی استان از سمت ضلع غربی است تا ورزشکاران بتوانند در فضای بزرگتری به فعالیت و تمرین بپردازند.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش قرار است زیر نظر هیات کشتی استان معلم‌های تربیت بدنی آموزش ببینند و در مدارس بر اساس متد روز، ورزش کشتی را به دانش‌آموزان آموزش داده و استعدادهای برتر را جذب کشتی استان کنند.

سجادی‌پناه در ادامه تصریح کرد: ساخت سالن کشتی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از برنامه‌های هیات کشتی استان است که انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوان کشتی فرنگی کشور هفدهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به میزبانی شهر سنندج و در ورزشگاه ۲۲ گولان برگزار خواهد شد که کارهای نهایی آن انجام شده ضمن اینکه اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان کشور نیز اوایل ماه جاری در شهر سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۰

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دبیر هیات کشتی استان کردستان کشتی فرنگی شیوع ویروس کرونا هیات کشتی استان هیات کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمید طریفی حسینی عصر چهارشنبه در جلسه با مدیران مدارس غرب استان سمنان به میزبانی کانون فرهنگی لقمان حکیم گرمسار ضمن بیان اینکه مهمترین رویداد حوزه وزارت آموزش و پرورش به سرانجام رسیدن طرح رتبه بندی معلمان بوده است، ابراز داشت: بر پایه طرح مذکور برای معلمان ورودی سال ۱۴۰۳ باز. منابع مالی در نظر گرفته شود.

وی ضمن بیان اینکه معلمان در صورت کسب شرایط لازم هر چهار سال ارتقای رتبه خواهند داشت، افزود: برای رتبه بندی معلمان ۵۰ هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه این میزان هزینه کرد برای رتبه بندی معلمان در شرایطی که کل بودجه سازمان نوسازی مدارس طی سال گذشته ۱۰ هزار میلیارد تومان بود، ابراز داشت: رتبه‌بندی معلمان در واقع به دنبال ارتقا معیشت معلمان و کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت است.

طریفی حسینی ضمن بیان اینکه ۸۵۰ هزار معلم رتبه بندی شدند، تصریح کرد: دولت سیزدهم نیز بر این موضوع اهتمام دارند که برای ۱۴۰۳ پیگیری بیشتری خواهد شد.

وی از جذب ۷۲ هزار معلم طی سال جاری از طریق آزمون استخدامی خبر داد و افزود: ۱۹ هزار مربی پرورشی، تربیت‌بدنی و مربی سلامت نیز از اول مهر کار خود را در مدارس آغاز می‌کنند.

کد خبر 6081158

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد