Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@20:49:59 GMT

باخت نزدیک یاران کریمی و اسفندیار

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۱۳۵۵

باخت نزدیک یاران کریمی و اسفندیار

تیم گرین یارد ماسیک بلژیک در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی کاپ اروپا و در شبی که جواد کریمی عملکرد خوبی داشت، مقابل تیم زنیت سن‌پترزبورگ مغلوب شد.

به گزارش برنا، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی کاپ اروپا (CEV Cup) دیشب برگزار شد و طی آن تیم گرین‌یارد ماسیک بلژیک که امیرحسین اسفندیار و جواد کریمی دو ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد، در یک مصاف نزدیک و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب میزبان قدرتمندش تیم زنیت سن‌پترزبورگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این دیدار، تیم ماسیک تنها در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید و شاگردان توماس ساملوو سرمربی فنلاندی تیم ملی روسیه، در ست‌های نخست، سوم و چهارم با ثبت امتیازهای ۲۵ بر۲۰، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۶ بر ۲۴ بر حریف بلژیکی غلبه کردند.

جواد کریمی با کسب ۷ امتیاز شامل ۵ حمله، یک دفاع و یک سرویس، عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشت. امیرحسین اسفندیار نیز ۲ امتیاز از حمله برای تیمش گرفت.

دیدار برگشت دو تیم، چهارشنبه ۱۳ اسفندماه به میزبانی ماسیک برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم صعودکننده به فینال کاپ اروپا مشخص شود.

در دیگر بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، تیم دینامو مسکو موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تیم مون‌پلیه فرانسه را شکست دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال

سازمان لیگ بسکتبال ایران، برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،‌ پس از صعود تیم طبیعت تهران و با توجه به مشخص شدن چهارمین تیم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، سازمان لیگ برنامه کامل بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه‌ای که پیش از اتمام مرحله یک چهارم نهایی برای مرحله نیمه‌نهایی اعلام شده بود، تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان دو بازی خود را در مرحله نیمه‌هایی انجام دادند که هر دو بازی را شهرداری برد و سری را دو بر صفر از مهرام پیش افتاد.

دو بازی عقب افتاده این مرحله هم باید میان تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در روزهای هشتم و دهم اردیبهشت برگزار شود. به این ترتیب برنامه کامل مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی