Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@07:09:08 GMT

ببر داعش دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۱۴۷۲

ببر داعش دستگیر شد

 

به گزارش تابناک، شفقنا به نقل از سومریه نیوز نوشت: سازمان اطلاعات عراق در بیانیه خود آورده است که سازمان اطلاعات عراق توانست «ببر سوید» ملقب به ببر بغداد را در طی یک عملیات رعدآسا در منطقه ابو غریب واقع در غرب بغداد را بازداشت کند.

در این بیانیه آمده است که این تروریست، نوه احمد عبدالله سوید، یکی از فرماندهان داعش و مسئول بمب گذاری در منطقه ای که داعش آن را «ولایت جنوب » می خواند، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروتکل الحاقی عبدالله احمدیه پهپاد کمان 22 روز پدر ایام البیض سازمان اطلاعات عراق ببر داعش ولایت جنوب پروتکل الحاقی عبدالله احمدیه پهپاد کمان 22 روز پدر ایام البیض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک کار چاق‌کن هنگام دریافت ۳۰سکه در گلستان

رییس کل دادگستری گلستان گفت: فردی که مدعی نفوذ در یکی از کمیسیون‌های شبه قضایی استان بود، هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی به عنوان پیش پرداخت با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان دستگیر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی اظهار کرد: متهم با این ادعا که می‌تواند با اعمال نفوذ، تاییدیه یک پرونده را در این کمیسیون بگیرد، درخواست ۴۰ میلیارد ریال کرده بود.

وی افزود: با رصد دادستانی گرگان و حضور به موقع کارمندان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان، این فرد هنگام دریافت ۳۰ سکه تمام بهار آزادی به عنوان پیش پرداخت، دستگیر و روانه زندان شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تحقیقات برای تکمیل این پرونده ادامه دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های گسترده دادگستری گلستان برای کشف فساد گفت: طی دو سال گذشته با اقدامات صورت گرفته از سوی حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان، ۱۲۹ کار چاق‌کن، وکیل و کارشناس متخلف، شاهد دروغین، جاعل اوراق قضائی و مدعیان نفوذ، شناسایی و دستگیر شدند.

کد خبر 736680

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از تفاهمات عراق و ترکیه درباره مقابله با «پ.ک.ک»
  • عراق باید از اهرم‌های فشار خود علیه ترکیه استفاده کند
  • عامل خونین‌ترین حمله داعش در مصر، آزادانه در این کشور زندگی می‌کند | ابوحمزه القاضی کجا اقامت دارد؟
  • عامل خونین‌ترین حمله داعش در مصر، آزادانه در این کشور زندگی می‌کند
  • نابودی منابع مالی تشکیلات داعش در عراق
  • استقرار حشد الشعبی در دیالی عراق
  • دستگیری یک کار چاق‌کن هنگام دریافت ۳۰سکه در گلستان
  • شناسایی و نابودی منابع مالی تشکیلات تروریستی داعش در عراق
  • کتائب حزب‌الله عراق: بغداد به آمریکایی‌ها مصونیت دهد، درهای جهنم گشوده می‌شود
  • کتائب حزب‌الله: بغداد به آمریکایی‌ها مصونیت دهد، درهای جهنم گشوده خواهد شد