Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: تا فردا با شعار « اصفهان در مسیر امید» ۷۰ پروژه به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان در شهر افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _پنج شنبه هفتم اسفند ماه _ در برنامه زنده تلویزیونی «زنده رود» با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی (ع) به تمام شهروندان و روز مرد به تمام مردان ایرانی و اصفهانی، اظهار کرد: حضرت علی (ع) مظهر تمام خوبی‌ها و زیبایی‌ها است، حضرت علی (ع) مدافع حقوق بشر و تمام انسان‌ها فارغ از ویژگی‌های شخصی شأن بود که امیدواریم بتوانیم ذره‌ای امیرالمومنین را الگوی کارهای خود قرار دهیم و از ایشان پیروی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد با الگو قرار دادن حضرت علی (ع) خدمات شایسته‌ای در شهر به مردمی که استحقاق دریافت بهترین خدمات را دارند، ارائه شود.

نوروزی با بیان اینکه آنچه که می‌تواند جامعه را به سمت جلو پیش ببرد «امید» است و مردم امیدوار همیشه پشتیبان بوده و در تمام صحنه‌ها حضور دارند، تصریح کرد: در این دوره مدیریت شهری شعار «اصفهان در مسیر امید» به عنوان یک اقدام مناسب انتخاب شده است؛ تاکنون با شعار «اصفهان در مسیر امید» ۷۰ افتتاح پروژه به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه فردا (جمعه هشتم اسفندماه) هفتادمین پروژه شهرداری را با آئین افتتاح رسمی پل آفتاب و خیابان‌های آسمان و تابان به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان برگزار خواهیم کرد، افزود: این مجموعه به طول شش کیلومتر است که آثار متعددی برای شهر به همراه داشته است.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری با اجرای پل آفتاب و خیابان‌های آسمان و تابان راه دور و پرخطر را نزدیک کرده است، ادامه داد: با اجرای این پروژه‌ها یک مسیر پر ترافیک به مسیر آرام و بی خطر تبدیل و سالانه از جان باختن حدود ۱۲ نفر بی‌گناه بر اثر تصادف جلوگیری شده زیرا دیگر خودروهای سنگین با توجه به احداث یک راه مورب از سمت ورودی دولت آباد و میدان شهدای ورزشکار به سوی پل آفتاب در بزرگراه شهید اردستانی برای تردد از خیابان‌های بعثت، سه راه نقشینه، عاشق اصفهانی و میدان جوان عبور نخواهند کرد.

وی گفت: خیابان آسمان حدفاصل میدان شهدای ورزشکار تا تقاطع آیت الله غفاری که به نام «میدان امید» نامگذاری شده، قرار دارد و در آن میدان پل امید نیز اجرا خواهد شد.

انقلاب عمرانی در جنوب شهر

نوروزی با بیان اینکه خیابان تابان حدفاصل میدان جوان تا پل آفتاب احداث شده است، اظهار کرد: اجرای این پروژه‌ها به حل مشکلات حاشیه‌ای شهر کمک می‌کند؛ معتقدیم حل مشکلات حاشیه‌ای شهر به معنای حل مشکلات تمام شهروندان است.

وی اظهار کرد: در آینده نزدیک چند پروژه عمرانی بزرگ دیگر در شهر افتتاح خواهد شد و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه انقلاب عمرانی بزرگی در جنوب شهر به راه افتاده است، تصریح کرد: مسیر حلقه حفاظتی شهر هفت کیلومتر از سمت جنوب شهر به سمت خیابان جی در مجاورت کارخانه قند طی می‌شود تا به پروژه سردار شهید سلیمانی برسد.

وی ادامه داد: پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی به عنوان ظریف‌ترین، دقیق‌ترین و زیباترین پل در حال احداث است و مردم را از سمت کنارگذر شرق به جاده شیراز هدایت می‌کند.

نوروزی با تاکید بر اینکه حلقه حفاظتی شهر به موازات کنارگذر شرق اصفهان در حال احداث است، گفت: احداث کنار گذر شرق و حلقه حفاظتی اقدامات بسیار بزرگی است که در آینده آثار آن برای مردم بیشتر مشهود خواهد شد؛ اگر چه این اقدامات در حاشیه شهر است، اما تأثیر بسزایی در متن شهر و برای تک تک شهروندان خواهد داشت.

وی با اشاره به آغاز عملیات حفاری جبهه غربی خط دو متروی اصفهان، خاطرنشان کرد: همه از آلایندگی و آلودگی هوای شهر سخن می‌گویند، اما شهرداری در این راستا با اجرای پروژه‌های بزرگ و مهم گام برداشته است.

شهردار اصفهان تاکید کرد: بزرگترین خدمتی که می‌توان به شهر انجام داد تا ضمن تأمین آرامش و آسایش مردم، جلوی آلایندگی گرفته شود، ایمنی افزایش و ترافیک کاهش یابد، تمرکز بر اجرای خط دو متروی اصفهان است.

وی با بیان اینکه احداث خط دو متروی اصفهان به طول ۲۴.۵ کیلومتر در چند فاز آغاز شده است، افزود: از سمت دارک به سوی میدان امام علی (ع) یک مسیر به طول هفت کیلومتر در حال احداث است و از فردا نیز عملیات حفاری از جبهه غربی به عنوان جبهه میانی خط دو مترو از سمت کهندژ به سوی میدان امام علی (ع) آغاز خواهد شد.

پروژه‌های شهر در نوبت افتتاح

نوروزی با بیان اینکه دو جبهه خط دو متروی اصفهان از سمت دارک و کهندژ در میدان امام علی (ع) به هم می‌رسند، گفت: اگر این حرکت همچنان محکم و استوار پیش رود، در آینده نزدیک شاهد افتتاح خط دو متروی اصفهان خواهیم بود.

وی با قدردانی از کسانی که شب و روز در حوزه عمران و آبادانی شهر و تأمین رفاه مردم تلاش می‌کنند و حاصل دسترنج آنها در شهر مشهود است، تاکید کرد: ارائه گزارش از حجم بزرگ پروژه‌ها برای مردم نیاز به فرصت بیشتری دارد زیرا در کل مناطق شهرداری اقدامات خوبی انجام شده و در حال اجرا است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه‌های شهرداری در نوبت افتتاح هستند و به همین جهت در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» نه تنها یک پروژه که چندین پروژه افتتاح و کلنگ اجرای پروژه‌های زیادی به زمین زده می‌شود.

وی با بیان اینکه حجم کار اجرایی در این دوره مدیریت شهری زیاد بوده که امیدواریم مورد قبول همه قرار گیرد، گفت: خادمان مردم اقداماتی را انجام دادند تا رضایت شهروندان را حاصل کنند.

نوروزی اظهار کرد: پروژه مهمی که اگر شرایط کرونایی نبود، جهانیان آن را می‌دیدند، پیاده راه چهارباغ عباسی، میدان امام حسین (ع) و خیابان‌های فرعی چهار باغ از جمله آمادگاه و سید علیخان است که به ساکنان این محدوده از شهر نوید می‌دهم تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه سنگفرش یک سمت خیابان نظر میانی تا پایان سال‌جاری به اتمام می‌رسد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، ادامه داد: قطعاً اجرای این پروژه‌ها رنجش خاطر ساکنان آن محدوده را به همراه دارد، اما نباید فراموش کرد که تا خرابی‌ها نباشد آبادانی ایجاد نخواهد شد.

شهردار اصفهان گفت: چهارباغ به عنوان یک گذر بسیار خوب برای ملت ایران آماده شده تا بعد از شرایط کرونایی همه بیایند و از این فضا لذت ببرند.

کد خبر 477479

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برنامه زنده رود شهردار اصفهان قدرت الله نوروزی کلانشهر شهر شهرداری اصفهان مشارکت شهروندان چهارباغ عباسی خط دو متروی اصفهان خیابان تابان خیابان آسمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اصفهان در مسیر امید خط دو متروی اصفهان میلیارد تومان شهردار اصفهان میدان امام پروژه ها پل آفتاب خواهد شد حضرت علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رجبی در آیین بهره برداری از این سالن ورزشی با اشاره به اینکه اگر کار رنگ خدایی داشته باشد نتایج خوبی بهمراه خواهد داشت افزود: با توجه باینکه در ساخت و تکمیل پروژه‌های ورزشی از مردم هم کمک گرفته ایم و شاهد مشارکت مردم بودیم، به نوعی شعار امسال مقام معظم رهبری که جهش تولید با مشارکت مردمی است  قبل از سال شروع کرده ایم.

وی بیان داشت؛ ورزش محل انسان سازی است و باید در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی و توجه به بهره وری و استفاده صحیح تلاش کنیم.

رجبی با بیان اینکه به مردم بدهکاریم افزود؛ جویبار شهرستان ویژه ورزش است و امیدواریم با اعتبارات جدید همه‌ی پروژه‌های ورزشی این شهرستان تکمیل شود.

کمال رستمعلی فرماندار جویبار در این مراسم با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: از زمان روی کار آمدن جناب آقای دکتر رجبی اتفاقات خوبی در ورزش جویبار روی داد و پاسخگویی و اهتمام به برآورده شدن نیازمندی‌های جامعه ورزش و جوانان از سوی دستگاه ورزش و جوانان قابل تقدیر و تشکر است.

وی ضمن اشاره به اهمیت ورزش برای کسب افتخارات ملی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان ورزشی را انتظار مردم منطقه دانست و بر تخصیص اعتبارات مناسب ورزشی تاکید کرد.

گفتنی است؛ این سالن ورزشی که عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۸ آغاز گردید، در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و به بیش از ارزش ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین اتوبوس برقی گردشگری در اصفهان
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • اشتغال و امید آفرینی با احیای واحدهای راکد
  • افتتاح مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • مسیر خدمت برای مجموعه انتظامی در زنجان هموار است
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • شبکه‌های موجود قابلیت جایگزینی و انتقال مسیر ترافیکی میدان مدرس را ندارد