Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی سیاه‌پوش در خصوص آخرین وضعیت شیخ دیاباته اظهار داشت: این بازیکن به شرایط آمادگی رسیده و مشکلی برای همراهی تیم ما در بازی آینده نخواهد داشت.

وی در خصوص وضعیت بابک مرادی و داریوش شجاعیان عنوان کرد: این بازیکنان با مصدومیت مواجه هستند ولی طی روزهای آینده از آنها تست‌های نهایی را به عمل می‌آوریم تا وضعیت‌شان مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال فوتبال مس داریوش شجاعیان دیاباته پزشک استقلال مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟

 

طرفداری | وضعیت این روزهای بارسلونا سوژه آن تایم بود.

بارسلونا فصل را بد شروع کرد و بد هم ادامه داد ولی بعد از اینکه ژاوی اعلام کرد در پایان فصل از جمع آبی اناری ها جدا می شود، بارسلونا وضعیت بهتری پیدا کرد و به نظر می رسد آفتاب در نیوکمپ در حال طلوع است.

با این حال شکست مقابل پاری سن ژرمن و رئال مادرید باعث شد این آفتاب طلوع نکرده، غروب کند. 

حالا مهم ترین سوال این است آیا بارسلونا چه خواهد شد؟ اصلا بارسلونا باید چه رویکری را برای آینده درنظر بگیرد؟ کدام سرمربی برای بارسلونا مناسب ترین گزینه است؟

برای گرفتن جواب این سوالات، حتما برنامه آن تایم را تماشا کنید...

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • آماده باش تهران برای بارش های ۲ روز آینده
  • آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس
  • شاخص سرانه سلامت در تهران نسبت به برخی استان‌ها مناسب نیست
  • نتیجه‌ گرفتن مس رفسنجان با پشت سر گذاشتن بحران بدنسازی!
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)