Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در بخش هایی از متن این نامه آمده است :

حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران دام توفیقه

حادثه بسیار تلخ و ناگوار منطقه مرزی سراوان که باعث نگرانی و عصبانیت مردم شریف و وفادار سیستان و بلوچستان شد، بار دیگر همه مسئولان و اولیاء امور را به این باور عمیق می رساند که برخورد با مسائل فرهنگی و مشکلات اقتصادی با نگاه امنیتی و نظامی - انتظامی، نه منطقی و عقلانی است و نه مفید و کارآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که فردفرد مردم ایران به سرزمین و نظام جمهوری اسلامی برآمده از انقلاب اسلامی، چنان دلبستگی و تعلق خاطر دارند که کمبودها، ضعف ها، قصورها و تقصیرها در چهار دهه گذشته و تبلیغات سوء و تحریک های دشمنان، نتوانسته خدشه ای بر این وابستگی وارد کند، ولکن از آن جا که فقر و تنگدستی و ناتوانی اقتصادی، سرچشمه انواع ناهنجاری ها است و به فرمایش پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله « کاد الفقران یکون کفراً» به حکم وظیفه شرعی و ملی و الزام عقل و عقلا، بر همه مسئولان کشور در سطوح مختلف ضروری است با مشکلات اقتصادی، معیشتی و با بیکاری و نابسامانی های اجتماعی و فرهنگی استان بسیار حساس و محروم سیستان و بلوچستان و مردم شریف آن خطه که به رغم تفاوت قومیت، نژاد و مذهب، با کمال صمیمیت در کنار هم زندگی می کنند، به صورت ضربتی، اساسی و بنیادین برخورد کرده و با ایجاد و توسعه مراکز تولیدی صنعتی و کشاورزی و افزایش اشتغال، سطح اقتصاد استان را بالا برده، از تمام استعدادها و ظرفیت های انسانی و طبیعی منطقه برای رفع محرومیت ها و توسعه همه جانبه استان استفاده کنند تا شعار عدالت و حکومت علوی(ع) تبلور واقعی یابد؛ به امید آن روز .

پربیننده ترین بالاخره چه کسی دست فرح را می‌بوسید؟ +عکس شوهر سمیرا زرگری دلایل ممنوع الخروج کردن زنش را اعلام کرد +عکس ۲۵هزار نفر از معلمان حق التدریس و آموزشیاران استخدام می‌شوند عکس دست بوسی حدادعادل از فرح جعلی از آب درآمد +سند خبر مهم درباره اجرای رتبه بندی معلمان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مشکلات اقتصادی مشکلات اقتصادی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ مردم دامغان چه نامه‌ای برای رئیس‌جمهور نوشتند؟

معاون اجرایی رئیس‌جمهور: با حساسیت نامه‌های مردم را پیگیری می‌کنیم.

دریافت 6 MB

دیگر خبرها

  • نامه‌های مردم استان سمنان به رییس جمهور
  • نامه های مردم استان سمنان به رئیس جمهور
  • فیلم/ مردم دامغان چه نامه‌ای برای رئیس‌جمهور نوشتند؟
  • از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت
  • دبیرکل اتاق ایران و عراق: دلار می‌ریزد
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد