Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر گروسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین در این زمینه طی امسال بیش از ۴۰ واحد تولیدی مورد بازدید قرار گرفته است که در جریان این بازدیدها ۲۲ واحد تولیدی تعطیل شده یا دچار مشکل با حمایت دستگاه قضایی استان به چرخه تولید بازگشته است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، گفت: این استان در زمینه حمایت از تولید و واحدهای تولیدی پیشگام بوده و هیچ واحد تولیدی در استان نبوده که به دلیل محکومیت قضایی تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروسی بیان کرد: قوه قضائیه در اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید و حمایت از تولیدکنندگان تمام توان خود را به کار بسته و بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان استان را در جلسات شورای پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حل کرده است.

وی افزود: دستگاه قضایی در آذربایجان غربی حمایت قاطع خود را از واحدهای تولیدی اعلام کرده و برای رفع هر گونه مشکل نارسایی در همه واحدهای تولیدی آماده است.

آذربایجان‌غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور به شمار می‌رود اما با اجرای قانون خروج از رکود تدوینی دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید و جذب سرمایه آغاز شده‌است.

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان غربی اقتصاد مقاومتی ارومیه قوه قضاییه پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان غربی اقتصاد مقاومتی دادگستری آذربایجان غربی اقتصاد مقاومتی ارومیه قوه قضاییه اخبار کنکور آذربایجان غربی واحدهای تولیدی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی واحد کاریابی در خانه کارگر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دبیراجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی راه‌اندازی واحد کاریابی در خانه کارگر آذربایجان غربی را یکی از اقدامات ارزنده‌ای برشمرد که در این مدت صورت گرفته است و در توضیح گفت: در واحدهای کاریابی مرسوم است یک مبلغ گزاف برای ثبت نام فرد جویای کار دریافت کرده و هنگام معرفی به شغل یک دوم حقوق ماه نخست را از کارفرما دریافت می‌کنند ولی در خانه کارگر به هیچ عنوان چنین شرایطی لحاظ نشده است.

مصطفی‌نژاد با بیان اینکه سال گذشته ۷۰۰ نفر جویای کار را به واحدهای تولیدی و صنعتی معرفی کردیم که منجر به اشتغال‌ شد، ادامه داد: خوشبختانه در صنایع و کارگاه‌‌های استان شرایط برای جذب نیروی کار وجود دارد بنابراین چنانچه از اعضای خانه کارگر کسی بیکار باشد می‌تواند به این مجموعه مراجعه کند تا بستر برای اشتغال‌شان فراهم شود.

وی ضمن ابراز تاسف از بروز و ظهور برخی از مشاغل کاذب از جمله پیک‌موتوری، زباله‌گردی و ... گفت: به همین دلیل برخی از افراد جویای کار به جای اینکه دنبال شغل آبرومند و کسب مهارت باشند ترجیح می‌دهند روزانه یک یا دو ساعت به این کارها روی بیاورند و درآمد کسب کنند، که امید است این فرهنگ هر چه زودتر تعدیل شود و تغییر کند.

مصطفی‌نژاد ادامه داد: گرچه بیکاری در جامعه بیداد می‌کند ولی از سوی دیگر با ریزش نیروی کار در واحدهای تولیدی و صنعتی روبه رو هستیم که شیوع این مشاغل کاذب از یک طرف همچنین پرداخت  دستمزد ناچیز از طرف دیگر به این مسئله دامن می‌زند.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • راه‌اندازی واحد کاریابی در خانه کارگر آذربایجان غربی
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه
  • بررسی مشکلات ۱۱۹ واحد تولیدی در کمیته سرمایه گذاری
  • تشکیل ۱۲ کارگروه تخصصی برای شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی