Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:12:03 GMT

افزایش دمای خوزستان در روزهای آینده

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۱۵۶۵

افزایش دمای خوزستان در روزهای آینده

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه‌زاری پنجشنبه با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار داشت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی ،سامانه بارشی که از روز چهارشنبه در استان شروع به فعالیت کرده تا اواخر وقت امروز در حال تضعیف و خروج از استان است.

وی افزود: طی روزهای پنجشنبه و جمعه هم در نواحی شرقی ، شمالی و شمال شرقی وقوع بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در شبانه روز گذشته بهبهان با ۲۲.۶ و دهدز با ۵.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب بیشترین و کمترین دما را داشتند.

وی گفت: حداکثر دمای اهواز ۲۰.۹ و حداقل ۹.۹ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شد.

سبزه زاری افزود: پدیده غالب برای دیگر نقاط استان مه رقیق یا غبار صبحگاهی و وزش باد متوسط است.

توصیه شده شهروندان ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری از صعود به ارتقاعات در روزهای پیش رو که شرایط نامناسب جوی است، خودداری کنند.

براساس نقشه های هواشناسی آبهای شمالی خلیج فارس مواج و تا اواخر وقت پنجشنبه در برخی ساعات همراه با بارش پراکنده خواهد بود.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی خوزستان خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی خوزستان خوزستان اهواز اداره کل هواشناسی خوزستان خوزستان اهواز سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آسمان صاف تهران طی ۲ روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۸ و ۳۰ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با دمای ۰ و ۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (11 فروردین‌ماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای 9 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه (12 فروردین‌ماه) نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده با حداقل دمای 10 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای 28 و 30 درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با دمای 0 و 2 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نوسانات دمایی در استان زنجان کاهش می‌یابد
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوای استان همدان
  • پیش‌بینی آسمان صاف تهران طی ۲ روز آینده
  • افزایش دمای هوا / روز طبیعت در کرمانشاه بارانی است
  • افزایش دمای هوا در کرمانشاه/موجی کم‌رطوبت به کرمانشاه وارد می‌شود
  • طبسین با ۱۰ میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی
  • افزایش دمای خوزستان تا اوایل هفته آینده
  • افزایش دمای هوا در جنوب غرب خوزستان
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • افزایش دمای هوا در کرمانشاه/موجی کم رطوبت به کرمانشاه وارد می‌شود