Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ارژنگ عزیزی روز پنجشنبه  در جلسه تنظیم بازار استان همچنین خواستار تمرکز زدایی از مرکز در تنظیم بازار شده و افزود:  استان‌ها برای انجام اقدامات پیشگیرانه در حین بروز کمبود برخی اقلام دچار مشکل می شوند و لازم است هماهنگی لازم برای رفع این محدودیت‌ها انجام شود.

وی بیان کرد: فرآیند طولانی دریافت مجوز از مرکز برای کنترل بازار استان‌ها باعث می شود زمان پیشگیری طولانی و اقدامات بی‌تاثیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی همچنین تنظیم بازار در مرکز کشور را برای پیشگیری از افزایش قیمت در استان‌ها دانست و گفت: لازم است با تمرکز بر مرکز کشور و کنترل و تنظیم بازار در تهران از افزایش قیمت‌ها در استان‌ها جلوگیری شود.

معاون استاندار اردبیل همچنین توجه به تفاوت فاحش قیمت گندم و آرد و نان سهمیه و آزاد را یادآور شد و خواستار برنامه‌ریزی برای این بحث جهت جلوگیری از قاچاق شد.

عزیزی در ادامه مدیریت خرید و نگهداری میوه شب عید و جلوگیری از افزایش قیمت میوه در اوایل زمستان را مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه مسوولان مربوطه در مرکز کشور به این موضوع شد.
در این جلسه که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، نمایندگان هر یک از استان ها نظرات و راهکارهای پیشنهادی خود را در راستای کنترل و تنظیم بازار ارائه کردند.

برچسب‌ها استان اردبیل قیمت کالا ستاد تنظیم بازار استانداری اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل قیمت کالا ستاد تنظیم بازار استان اردبیل قیمت کالا ستاد تنظیم بازار استانداری اردبیل اخبار کنکور تنظیم بازار استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند