Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال اکبریان روز جمعه در نشست هماهنگی خانواده خیر سامانی با دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: خانواده محمدعلیزاده سامانی ۴۰ درصد از هزینه ساخت یک سالن ۱۲۰۰ نفره ورزشی با تماشاگر را پرداخت می‌کنند.
وی افزود: هزینه کامل برای ساخت این سالن ورزشی در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبریان تصریح کرد: قرار است بقیه هزینه‌های مربوط به احداث این سالن ورزشی در سامان از اعتبارات ملی تامین شود.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: شهرستان سامان تحرک و مشارکت‌های مطلوبی در طرح‌های خیرساز دارد.
حمید کریمی به لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سامان اشاره و تاکید کرد: این شهرستان هم‌اکنون استخر شنا، زمین چمن، سالن ژیمناستیک و سالن کشتی مطلوب و مناسبی دارد و وجود یک سالن ورزشی دارای تماشاگر به‌عنوان تنها خلأ ورزشی این شهرستان به‌شمار می‌رود.
وی یادآور شد: با پرداخت ۴۰ درصد ساخت سالن ورزشی دارای تماشاگر در شهرستان سامان از سوی خیر نیک‌اندیش، مرحله اجرای فونداسیون و سوله آن اجرایی و احداث می‌شود.
کریمی تصریح کرد: پس از این اقدام و بعد از دریافت بقیه هزینه‌های مورد نیاز از ردیف‌های اعتباری ملی، این طرح تا چهار سال آینده قابل بهره‌برداری است.
وی اظهار داشت: با اجرای این طرح زمینه میزبانی شهرستان سامان در برگزاری مسابقه‌های ملی فراهم خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این اداره‌کل برای تغییر کاربری طرح سالن ورزشی خیری سامان و سایر پروژه‌های خیرساز در استان اقدام لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.
حسین‌علی مقصودی تاکید کرد: در صورت اعتماد خیران نیک‌اندیش، اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری آمادگی دارد تا اجرا و نظارت این طرح‌ها را انجام دهد.
وی افزود: در این صورت اجرای طرح‌ها از لحاظ فضا و معماری با کیفیت بالاتری انجام می‌شود.
به گزارش ایرنا، سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها توسعه ایران رونق اقتصادی وزارت راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران رونق اقتصادی وزارت راه و شهرسازی توسعه ایران رونق اقتصادی وزارت راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری سالن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، در خصوص عملکرد اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این دولت به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که توسط این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، ادامه داد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی عنوان کرد: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحدها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

کریمی بیان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

کد خبر 6088312

دیگر خبرها

  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری