Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@22:10:34 GMT

نظر میرسلیم در مورد آزادی بیان در ایران و مقایسه با فرانسه

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۱۶۳۸

نظر میرسلیم در مورد آزادی بیان در ایران و مقایسه با فرانسه

‍‍‍‍‍‍

به گزارش جماران؛ بخشی از گفت‌وگوی محمد دلاوری با مصطفی میرسلیم که گفته می‌شود مربوط به مجموعه «کارنامه» است به تازگی بازانتشار شده است. در این ویدئو جزئیات بیشتر اظهارات میرسلیم را درباره آزادی بیان در ایران ببینید.

حجم ویدیو: 1.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39 دانلود ویدیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 مصطفی میرسلیم آزادی بیان محمد دلاوری جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۳ درصدی تصادفات نوروز امسال در مقایسه با پارسال در خوزستان

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با توجه به اقدامات درون شهری و برون شهری که در سال های گذشته انجام شد و تمهیداتی که امسال در ایام نوروز صورت گرفت با تلاش مجموعه حوزه حمل و نقل ترافیک در سطح استان و همکاری خوب مردم شاهد کاهش تصادفات منجر به فوت در نوروز امسال نسبت به پارسال بودیم.

او افزود: در نوروز امسال تعداد تصادفات درون شهری ۴۳ درصد کاهش و تعداد فوتی ها نسبت به سال گذشته نیز با کاهش ۴۳ درصدی رقم زده شد.

آقای خانچی گفت: در تصادفات برون شهری نوروز امسال ۲۸ درصد کاهش تعداد تصادفات و ۱۴ درصد کاهش تعداد فوتی ها نسبت به سال گذشته به ثبت رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان تاکید کرد: انتظار داریم مجموعه راهنمایی و رانندگی استان در ۲ روز تعطیلی عید فطر در تردد ها مراقبت لازم را داشته باشند تا در این ایام با حوادث منجر به جرح و فوت مواجه نشویم.

این مقام مسئول ادامه داد: طرح ابتکاری دهیار همیار پلیس در ایام نوروز از اقدامات شاخص فراجا در سطح ملی بود که توانست با کمک دهیاری ها در سطح استان کاهش تصادفات و کنترل محورها را در پی داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مقایسه ساعت هوشمند RS4 و  Solar Lite
  • اجرای طرح انتخاب مشارکتی ارقام گندم دیم (PVS) در منطقه بکشلوچای
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • کاهش ۴۳ درصدی تصادفات نوروز امسال در مقایسه با پارسال در خوزستان
  • مقایسه رویکرد نظامی ایران و اسراییل از منظرِ اخلاق بین‌الملل
  • مقایسه باطری سامسونگ اس 24 اولترا و آیفون 15 پرو مکس (فیلم)
  • (تصاویر) مقایسه سهند و شاهین؛ کدام خودرو بهتر است؟
  • مقایسه قدرت نظامی ایران و اسرائیل به روایت اسپوتنیک
  • از نویدکیا تا مورایس؛ مقایسه تعصب و تجربه
  • عشق فضای مجازی به جدایی زوج جوان منجر شد