Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:18:48 GMT

راه اندازی دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان مینودشت

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۱۶۸۰

راه اندازی دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان مینودشت

ایسنا/گلستان دستگاه سی تی اسکن و تانک اکسیژن بیمارستان مینودشت با حضور استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و جمعی از مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

استاندار گلستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام شیوع کرونا، ۸ دستگاه سی تی اسکن در استان نصب شده که از جمله آن ها دستگاه سی تی اسکن بیمارستان مینودشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی حق شناس در پاسخ به پرسش ایسنا که چرا نصب و راه اندازی این دستگاه در مینودشت با وقفه و حاشیه هایی دنبال بوده، گفت: علت تاخیر در نصب و راه اندازی این دستگاه در بیمارستان مینودشت یک موضوع فنی و همچنین صلاح دیدهای دانشگاه در انتخاب این دستگاه بود.

وی افزود: خوشبختانه دستگاهی که امروز افتتاح شده از جمله بهترین دستگاه های سی تی اسکن در استان و بسیاری از بیمارستان های کشور است.

حق شناس در رابطه با تانک اکسیژن بیمارستان مینودشت نیز گفت: ظرفیت دستگاه اکسیژن ساز هم ظرفیت مناسبی بوده که از امروز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها گلستان شهرستان مینودشت بیمارستان مینودشت دستگاه سی تی اسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/لرستان فرماندار دلفان از راه‌اندازی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش میربگ به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

اصغر قهرمانی شامگاه گذشته پنجم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری میربگ و هلال احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در این بیمارستان متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، ارولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی برای ارائه خدمات به اهالی این منطقه حاضر خواهند بود.

فرماندار دلفان ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • (تصاویر) ارتفاعات برفچال، شهرستان مینودشت
  • ارتفاعات برفچال مینودشت در استان گلستان
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق اسکن پا تشخیص می‌دهد
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز