Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@22:37:58 GMT

بازداشت ببر داعش در غرب بغداد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۱۷۳۰

بازداشت ببر داعش در غرب بغداد

منابع عراقی از بازداشت سرکرده داعش موسوم به ببر بغداد در غرب پایتخت این کشور خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از السومریه، سازمان اطلاعات عراق، مسئول بمب گذاری گروه تروریستی داعش ملقب به « نمر بغداد»(ببر بغداد) را در غرب این شهر دستگیر کرد.

بر اساس این گزارش؛ سازمان اطلاعات عراق در بیانیه خود آورده است که سازمان اطلاعات عراق توانست «ببر سوید» ملقب به ببر بغداد را در طی یک عملیات غافلگیرکننده در منطقه ابو غریب واقع در غرب بغداد را بازداشت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که این تروریست، نوه احمد عبدالله سوید، یکی از سرکرده های داعش و مسئول بمب گذاری در منطقه ای که داعش آن را «ولایت جنوب » می خواند، است.

خبر دیگر از عراق اینکه عثمان الغانمی وزیر کشور عراق و عبدالغنی الاسدی رئیس سازمان امنیت ملی عراق با برخی افسران و مقامات امنیتی در مقر فرماندهی عملیات سومر در شهر ناصریه نشست مهم امنیتی برگزار کرد.

یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد: وزیر کشور عراق و الاسدی با شیوخ و بزرگان ذی قار  و فرماندهان امنیتی در این استان به دنبال درگیری های شدید روزهای گذشته در ناصریه مرکز این استان که شمار زیادی زخمی برجای گذاشته است، نشست برگزار کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا داعش عراق بغداد تحولات عراق اخبار داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، عمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق در نشست مجمع بین‌المللی سلیمانیه گفت: معتقدیم هدف از پاسخ ایران، به آن اندازه که تثبیت حقش در پاسخ بود، تشدید تنش و گسترش دامنه درگیری نبود و رژیم صهیونیستی از دهه‌های گذشته اینگونه رسمی از سوی کشوری مورد حمله قرار نگرفته بود.

رییس جریان حکمت ملی عراق در ادامه تاکید کرد: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی خود، یک متغیر ویژه به شمار می‌رود که قدرت ایران در شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی را با وجود همکاری بسیاری از کشورها با آن، ثابت می کند.

حکیم با بیان اینکه عراق موضع پیشگامی در یاری ملت فلسطین و همبستگی با فلسطین دارد، عنوان کرد: ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم، جنگ در غزه را متوقف و مصوبه شورای امنیت برای توقف جنگ و وارد کردن کمک‌ها را اجرا کند.

کد خبر 6081461

دیگر خبرها

  • پایان حادثه امنیتی نزدیک ساختمان دیپلماتیک ایران در پاریس
  • ببینید | بازداشت عامل حمله امنیتی به سفارت ایران در پاریس
  • پایان حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس | عامل تهدید بازداشت شد
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس/ بازداشت عامل حادثه
  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد