Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@06:08:45 GMT

موافقت با صدور پروانه نمایش دو فیلم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۱۷۳۵

موافقت با صدور پروانه نمایش دو فیلم

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم های: «زیر نور کم» به تهیه کنندگی احسان رسول اف وکارگردانی محمد پرویزی و «آفتاب نیمه شب» به تهیه کنندگی و کارگردانی شهریار بحرانی موافقت کرد.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۷۱ هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: پروانه ساختمانی ۷۱ هزار واحد مسکونی در طرح بزرگ نهضت ملی مسکن صادر شده و پیشرفت فیزیکی ۵ تا ۹۰ درصد را دارند.

محمودرضا طالبان امروز، ۲۶ فروردین با اعلام این خبر گفت: تعداد متقاضیان ثبت‌نام کننده نهضت ملی مسکن با احتساب طرح جوانی جمعیت ۴۷۸ هزار نفر هستند که ۱۶۸ هزار نفر آنان تایید نهایی شده‌اند.

وی اضافه کرد: تاکنون برای ۱۰۳ هزار واحد مسکونی زمین تامین شده که در تلاش هستیم در نیمه اول سال ۱۴۰۳ این تعداد را به حدود ۱۵۰ هزار واحد برسانیم.

طالبان بیان کرد: تعداد افرادی که تاکنون واریز وجه انجام داده‌اند ۷۸ هزار نفر هستند که پروانه ساختمانی ۷۱ هزار نفر تاکنون صادر شده و باقیمانده نیز تا پایان اردیبهشت دارای پروانه ساختمانی می‌شوند.

دبیر شورای مسکن استان فارس همچنین اظهار کرد: ۵۰ هزار واحد مسکونی نیز در مراحل مختلف اجرای فونداسیون تا مرحله نازک‌کاری و نما هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • صدور پروانه ساخت فیلم جدید برای رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته
  • رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته در تدارک ساخت فیلم جدید
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • صدور ۷۱ هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در فارس
  • صدور ۶۸ موافقت اصولی گردشگری در البرز
  • ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می شود
  • مستند‌های چهارمحال و بختیاری برگزیده نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • موافقت با صدور ۱۶۲ فقره سند اراضی کشاورزی در بابل
  • حمایت برای ادامه حیات