Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@01:53:11 GMT

سرتیپ دوی جعلی بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۱۷۸۲

سرتیپ دوی جعلی بازداشت شد

مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ فردی را که اقدام به جعل مهر مجلس خبرگان رهبری کرده و خودش را از سرداران تیم چک و خنثی سازی بمب معرفی کرده بود، دستگیر کردند.

قدس آنلاین: مدتی قبل مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت تهران بزرگ از جعل عنوان نظامی از سوی یک فرد با خبر شده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند. در جریان رسیدگی به این پرونده مشخص شد که مردی میانسال به پوشیدن لباس تیم چک و خنثی سازی بمب و نصب درجه سرتیپ دوم روی آن در حال تردد در سطح شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران که به رفتار این فرد مشکوک شده بودند، اقدام به بازرسی از وی کرده و در جریان آن متوجه حمل بی سیم و مهر متعلق به مجلس خبرگان رهبری از وی شدند، اما این فرد هیچ مدرکی برای اثبات هویت خود ارائه نکرد و به همین دلیل به مقر انتظامی منتقل شد.

متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در حالی که چاره ای جز اعتراف نداشت به جعل عنوان سردار تیم چک و خنثی سازی بمب و مهر متعلق به مجلس خبرگان رهبری اعتراف کرد.

بنابر اعلام افسر رسیدگی کننده به این پرونده تحقیقات در این موضوع همچنان ادامه دارد ومتهم که فردی حدودا ۴۵ ساله و فاقد هرگونه سابقه نظامی است با حکم قضایی در بازداشت به سر می‌برد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگیری جاعل مهر پلیس امنیت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات فرآورده‌های سلامت محور/ چابک سازی سازمان غذا و دارو

به گزارش خبرگزاری مهر، آصف مهدوی، با اشاره به کاهش معنادار زمان تأیید درخواست‌های صادرات به دلیل سیستمی شدن تاییدیه ها در سامانه تی تک، گفت: سازمان غذا و دارو در راستای پیش‌بینی پذیر کردن اقتصاد و برای حمایت از فعالان تجاری، بخشنامه‌های صادره خود را از ۶ مورد به یک مورد در سال ۱۴۰۲ رسانده که نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش قابل توجهی است و سازمان گمرک این موضوع را دستاورد بزرگی برای کشور می‌داند.

وی همچنین ادامه داد: میانگین پاسخگویی سازمان غذا و دارو از آذر ۱۴۰۱ تا آذر ۱۴۰۲ از هشت روز و ۵۲ دقیقه به سه روز و ۶۶ دقیقه کاهش پیدا کرده که این موضوع نیز موید اقدامات سازمان غذا و دارو برای چابک سازی فعالیت‌هایش است.

مهدوی خاطر نشان کرد: پیرو تأکیدات رئیس سازمان غذا و دارو، تمامی فرآیندها باید به سمت چابک شدن برود و در راستای منویات رهبری در شعار سال باشد و هیچ کوتاهی در این خصوص قابل اغماض نخواهد بود.

وی اظهار داشت: در سال گذشته رشد ۳۰ تا ۵۰ درصدی در صادرات فرآورده‌های سلامت محور داشتیم و با توجه به تکالیف برنامه هفتم توسعه و منویات رهبری، سازمان غذا و دارو در سال ۱۴۰۳ در نظر دارد با همفکری فعالان صادراتی این حوزه شرایط رشد و جهش صادراتی نسبتاً خوبی را فراهم نماید.

کد خبر 6084947 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بمب منفجرنشده‌ای که 100 سال زینت‌بخش یک باغچه بود! (+عکس)
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • اثر جدید حسن روح‌الامین منتشر شد/ تصویرسازی دیجیتال از شعر رهبری
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • چابک سازی سازمان غذا و دارو؛ هیچ کوتاهی قابل اغماض نیست
  • رشد صادرات فرآورده‌های سلامت محور/ چابک سازی سازمان غذا و دارو
  • قاتل محکوم به قصاص: فردی را کشتم که با همسرم رابطه داشت/۱۰بار دیگر هم زنده می شد او را می کشتم