Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در بیست ویکمین جلسه قرارگاه شهید سلیمانی که در مقر سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد گفت:۶۹۰ بسته حمایتی و معیشتی نیز بین خانواده‌هایی که تست کرونای یکی اعضای آن‌ها مثب بوده یا از لحاظ وضعیتی اقتصادی مناسبی نداشته اند توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ۶ هزار و ۳۰۷ نفر در طرح غربال گری تست و آزمایش آن‌ها مثبت شده است افزود: این افراد در خانه‌های خود قرنطینه شده و از سوی عوامل بسیج پایگاه‌های مقاومت و مراکز شبکه بهداشت بصورت تلفنی و حضوری حمایت و کنترل می‌شوند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: طبق تصمیم قرارگاه شهید سلیمانی اعزام تیم بررسی به استان‌های موفق در دستور کار قرار گرفته که استان‌های کرمانشاه و زنجان در کنترل ویروس کرونا موفق عمل کرده اند و در بررسی‌ها مشخص شده که بیش از ۹۰ درصد مردم شیوه نامه‌های بهداشتی و فواصل اجتماعی را بخوبی عمل می‌کنند و مردم ما هم باید از این استان‌ها الگو برداری کنند.

بهنام جو ادامه داد: استان اردبیل از جهت کمک‌های مومنانه و کنترل حمایتی و طرح شهید سلیمانی بهتر از سایر استان‌ها عمل کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

او با بیان اینکه در هفته‌های اخیر تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌ها افزایش یافته است گفت: در شهرستان‌های خلخال، پارس آباد و مشکین شهر وضعیت کمی تغییر کرده و رعایت شیوه نامه بهداشتی تا حدودی کاهش یافته است که باید در این شهر‌ها مردم بیشتر به فکر سلامتی خود و اطرافیانشان باشند.

استاندار اردبیل تنها راه مقابله با این ویروس را رعایت دستورالعمل بهداشتی دانست و از مردم خواست به منظور افزایش بستری‌ها نسبت به هفته‌های گذشته هرچقدر می‌توانند از ماسک سه لایه استفاده کرده و فواصله اجتماعی را رعایت کنند تا در آستانه عید نوروز حلاوت این همکاری‌ها و وحدت برای حانواده‌ها تلخ نشود.

بهنام جو همچنین از مسافران نوروزی و اعضای خانواده‌هایی که در سایر استان‌ها مشغول هستند و برای عید نوروز قصد بازگشت به آغوش خانواده خود را دارند خواست قبل از ورود به استان حتمن تست و آزمایش کرونا را در الویت خود قرار دهند تا خدایی ناکرده خانواده‌های خود را به این ویروس مبتلا نکنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غربالگری کرونا بهداشت و درمان بسته حمایتی ویروس کرونا خانواده ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بسته غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، زینل پور گفت: بر اساس اعلام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیر خوار در تمام استان‌های کشور تامین شده است.

وی ادامه داد:طرح یسنا شارژ اعتباری مبلغ ۶۰۰ هزار تومان برای خرید بسته غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند زیر دوسال دهک اول تا سوم جامعه است.
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد، افزود:این طرح از ۳۰ فروردین با شارژحساب سرپرستان خانوار آغاز شد و مادران دارای فرزند زیر دوسال دهک یک تا سه می‌توانند بسته غذایی ۱۶ قلم کالایی و بسته بهداشتی هم شامل پوشک، شامپو و صابون را دریافت کنند.
وی ادامه داد: در طرح کالابرگ الکترونیک ۱۱ قلم کالایی است که در طرح یسنا علاوه بر این ۱۱ قلم کالا، غلات، مغزیجات، میوه و سبزیجات نیز  گنجانده شده است. 
زینل پور گفت: اطلاعرسانی مشمولان طرح از طریق پیامک وزارت رفاه صورت گرفته است ومادران مشمول از طریق برنامه کاربردی شما هم می‌توانند از شارژ اعتبار آگاه شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد
  • تخصیص بسته غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار