Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار اعضای هیات داوری سومین جشنواره ترنم آسمانی آواها و نغمه‌های دینی با تاکید بر توسعه و تعمیق فعالیت‌های قرآنی و عترت اظهار داشت: تدّبر در قرآن و کاربردی کردن مفاهیم آن در زندگی فردی و اجتماعی باید یکی از اهداف جشنواره ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز با بیان اینکه تنها قرائت قرآن کافی نیست، اضافه کرد: آشنایی با مفاهیم قرآنی باید راه و مقدمه‌ای برای عمل به قرآن باشد.

وی با تاکید بر اینکه صرف برگزاری جشنواره‌ها هم کافی نیست، گفت: آثار جوانان این عرصه باید نشان داده شود و باید بدانیم برگزاری جشنواره‌ها آغاز یک حرکت است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه توجه به علایق و سلایق جوانان را مورد تاکید قرار داد و گفت: با رویش‌های جدید و فعالیت‌های جوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و قرآنی این عرصه‌ها رونق گرفته است.

امام جمعه تبریز با اشاره به تاثیرگذاری شیوع ویروس کرونا بر همه فعالیت‌ها خاطرنشان کرد: با وجود برگزاری غریبانه این جشنواره عدم تعطیلی آن‌ بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی قرآن نماینده ولی فقیه تبریز نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس فارس تبریز ترنم آسمانی حوزه هنری جشنواره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز

 فرج‌نیا اظهار کرد: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از برق بدون دریافت انشعاب قانونی و هرنوع تصرف یا تغییر در وضعیت کنتور برق جرم بوده و بر اساس ضوابط با آن برخورد می شود.

وی افزود: متاسفانه برداشت‌های غیرمجاز موجب اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه برق و آسیب به وسایل برقی شهروندان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اضافه کرد: برای مقابله با این موضوع اقدامات قابل توجهی انجام می‌شود و در این راستا با تلاش همکاران شرکت در واحد برق‌های غیرمجاز ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز در مناطق تحت پوشش برق تبریز طی فروردین ماه امسال شناسایی و قطع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی