Web Analytics Made Easy - Statcounter

استیون هندری 52 ساله به صحنه رقابت اسنوکر بازخواهد گشت.

استیون هندری، قهرمان هفت دوره اسنوکر جهان در مسابقات آزاد جبل الطارق که از هفته آینده آغاز خواهد شد حضور می‌یابد.

طرفداری - استیون هندری پس از بازنشستگی در سال 2012 هیچکدام از مسابقات تور اسنوکر به میدان نرفته است اما حالا قصد دارد یک بار دیگر توانایی‌های خود را بسنجد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هندری تصمیم گرفته تا هفته آینده در مسابقات اوپن جبل الطارق حاضر شود و بر همین اساس او باید در مرحله اول برابر دوست قدیمی خود یعنی متیو سلت که نفر بیست و پنجم رنکینگ چوب بزند. این اولین مسابقه حرفه‌ای هندری در 9 سال اخیر خواهد بود. استیون هندری علاوه بر هفت قهرمانی جهان، در شش دوره مسترز و پنج دوره قهرمانی انگلستان نیز برنده شده و نه فصل را به عنوان نفر اول رنکینگ اسنوکر تمام کرده است. او پس از شکست 13-2 برابر استیون مگوایر در نیمه نهایی قهرمانی جهان سال 2012 اعلام بازنشستگی کرده بود.

اخبار داغ 

پرویز پرستویی: من در رکاب علی کریمی هستم | ماجرای هزار تبلتی که علی کریمی از طریق خیریه به دست دانش آموزان می رساند استقلال و مهدی قائدی به توافق رسیدند بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت گواردیولا: می دانید دلیل 19 برد پیاپی منچسترسیتی چیست؟ پول زیاد و خرید بازیکنان فوق العاده! یوونتوس تنها میهمان مغلوب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

لازم به ذکر است که جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. همچنین تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

کد خبر 6086279

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند