Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مصوبه مجلس برای لغو پروتکل الحاقی در قالب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، گفت: اجرای پروتکل الحاقی نه یک تعهد بلکه یک اقدام داوطلبانه از سوی ایران برای اثبات حسن نیت بوده است.

وی افزود: ما حدود 4-5 سال در برابر غرب در ماجرای برجام صبوری کردیم اما از این صبوری از این بیشتر با حفظ عزت ملت ما در تضاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: آمریکا حق اظهارنظر درباره برجام را ندارد چرا که از این توافق خارج شده و اروپا هم اجازه اظهارنظر و انتقاد ندارد چرا که آنها هم به تعهدات‌شان در برجام عمل نکرده‌اند.

گودرزی خاطرنشان کرد: برجام به ما ثابت کرد اعتماد به آمریکا کار عبثی است چرا که آزموده را آزمودن خطا است و ما در دوره های مختلف این موضوع را تجربه کرده‌ایم.

وی افزود: آمریکا با اختلاف مبنایی دارد و هیچگاه ارتباط ما با آمریکا برقرار نخواهد شد و این تصور، تصور باطلی است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: ما با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی خود  البته با وحدت و انسجام و یکپارچگی به مسیر پیشرفت و توسعه خود ادامه دهیم و آمریکا را به عقب برانیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: آمریکا در ابتدای پیروزی انقلاب ما را در حوزه خرید تسلیحات اولیه و حتی سیم‌خاردار تحریم می‌کرد تا از این طریق به مقابله با نظام جمهوری اسلامی بپردازد اما این تحریم از فروش تسلیحات به مقابله برای جلوگیری از ارسال سلاح از ایران به جبهه مقاومت تغییر کرده و آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به دنبال ائتلاف‌های جهانی می‌گردد.

وی افزود: این روند تغییر در مقابله با ایران نشان می‌دهد امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده و آمریکا به تنهایی قادر به مقابله با این نظام نیست و به همین خاطر همانطور که گفتم به دنبال ائتلاف است البته در این مرحله همانند مراحل قبل ناکامی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: برجام آمریکا اعتماد عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس پروتکل الحاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارهایش کند

ایسنا/اصفهان منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  گفت: انتخابات تمام شد و کسی که با کسب بیشتر آرا به مجلس رفته باید کار و عملگرایی را جایگزین شعارها کند.

مصطفی معینی، شامگاه (دوشنبه، ۶ فروردین) در مسجد امامزاده عبدالله لتحر، اظهار کرد: مجلس دوازدهم از هفتم خرداد ماه رسماً کار خود را آغاز می‌کند و از هم‌اکنون برای شناسایی مشکلات حوزه کاشان و آران و بیدگل تلاش و برنامه ریزی می کنیم.

وی افزود: زمان شعار دادن نیست. مردم اعتماد، لطف و آبرویشان را در پای صندوق‌های رای گذاشتند و نماینده خود را در انتخابات مجلس برگزیدند و الان نوبت این است که فرد منتخب پایبند به اعتماد و مشارکت آنها در راستای پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه خود گام بردارد.

به گزارش ایسنا، منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل، تصریح کرد: نشستن روی صندلی  مجلس،  مسئولیت خطیری است. نمایندگان باید وفادار به اعتماد و اهتمام مردم در هنگام انتخابات  باشند، زیرا عرصه‌های بزرگ مسئولیت، خطاهای بزرگتری هم دارد پس مبادا رفتارهایشان قبل و بعد از نمایندگی فرق کند.

معینی با گرامیداشت یاد شهیدان به ویژه شهدای منطقه لتحر گفت: امنیت، آرامش و آسایش امروز را مدیون خون شهدا هستیم و انشالله کارگزاران نظام و خدمت‌گزاران مردم بتوانند راه آنها را ادامه دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آتش زننده برجام روانه بیمارستان شد؛ علت چه بود؟
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • ظریف: روسیه، ایران را برای منافع خود فدای آمریکا می‌کند/ برخی می‌خواهند روس‌ستیزی و یا روس‌پرستی خود را ثابت کنند
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارهایش کند
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند