Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@16:31:08 GMT

رضا صادقی مهمان «کتاب باز» شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۲۱۱۱

رضا صادقی مهمان «کتاب باز» شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا صادقی امشب در سالروز ولادت حضرت علی(ع) با حضور در استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز روبروی سروش صحت می‌نشیند.

این خواننده‌ی جنوبی در این قسمت از «کتاب‌باز» از جایگاه موسیقی در بندرعباس و همچنین تاثیر قصه در ترانه‌نویسی و موسیقی خواهد گفت.

برنامه‌ی تلویزیونی «کتاب‌باز» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان و با اجرای سروش صحت، هر هفته شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۱۹ در شبکه‌ی‌ نسیم پخش و روز بعد در ساعات ۱ ، ۹ و ۱۴ بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5858

کد خبر 1490020

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برنامه کتاب باز سروش صحت رضا صادقی کتاب باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه موسیقی با اعتبار مستقل آغاز به کار می‌کند/ راه‌اندازی موزه تئاتر به منظور تحقق شعار سال

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مهمترین برنامه‌های این وزارتخانه در سال جدید گفت: سازمان برنامه و بودجه موزه موسیقی را امسال به صورت مستقیم و مستقل به ما ابلاغ کرده است و انشالله در بهترین مکان ممکن این موزه راه‌اندازی خواهد شد.

او همچنین با بیان این که موزه تئاتر هم در طبقه اول اداره تئاتر قدیمی آغاز به کار خواهد کرد، افزود: فرهنگ و مسائل مرتبط با آن در تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» سهم به‌سزایی دارد و به همین دلیل است که حوزه فرهنگ باید به عنوان مسأله‌ای اصلی دیده شود.

اسماعیلی با تاکید براینکه باید بتوانیم حوزه فرهنگی را بهبود ببخشیم، ادامه داد: همانطور که پیش‌تر گفته شده اقتصاد فرهنگ یکی از پنج کلان برنامه وزارت فرهنگ در دوره جدید است و در برنامه تحول دولت آن را به عنوان اولویت در نظر گرفته‌ایم.

منبع: میراث آریا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • قزوه: جشنواره «نفس پاک» با شاعران فارسی زبان برگزار می‌شود
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما
  • حق با حسن شماعی زاده است
  • موزه موسیقی با اعتبار مستقل آغاز به کار می‌کند/ راه‌اندازی موزه تئاتر به منظور تحقق شعار سال
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان