Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:45:52 GMT

کومان خسته از پیانیچ؛ پایان کار ستاره بوسنیایی؟

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۲۱۱۳

کومان خسته از پیانیچ؛ پایان کار ستاره بوسنیایی؟

میرالم پیانیچ شب گذشته در ترکیب ثابت براسا برابر الچه قرار داشت ولی نتوانست از این فرصت استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، میرالم پیانیچ که به عنوان خرید بزرگ و مهم در تابستان از یوونتوس به بارسا منتقل شد، هنوز نتوانسته روند باثباتی در این باشگاه پیدا کند. او از وضعیتش در بارسا راضی نیست و شب گذشته که از ابتدا برابر الچه به میدان رفته بود، با غضب رونالد کومان روبرو شد و بین دو نیمه از ترکیب بارسا بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ستاره بوسنیایی در نیمه اول بازی با الچه هفت بار توپ را از دست داد و اجازه داد تا حریف در نوکمپ یکی دو ضد حمله خطرناک بزند. هشت بار توپگیری او نیز نتوانست پوشش مناسبی باشد و با تصمیم سرمربی هلندی بین دو نیمه تعویض شد و جای خود را به عثمان دمبله داد.

نمایش ضعیف بارسا در نیمه اول باعث شده بود تا نتیجه بازی بدون گل باشد اما در نیمه دوم تعویض های کومان جواب داد و بارسا به سه گل رسید.

شرایط پیانیج در بارسا خوب نبود و پس از این بازی نیز بعید است بهبود پیدا کند. او نتوانسته انتظارات را برآورده کند و شاید همین تابستان تصمیم به جدایی بگیرد.

 

بارسلونا رونالد کومان (سرمربی) میرالم پیانیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رونالد کومان سرمربی میرالم پیانیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا روبروی بارسلونا به میدان رفت و موفق شد در حضور تماشاگرانش با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و گام بزرگی را در مسیر کسب عنوان قهرمانی بردارد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی در این بازی به پیروزی رسیدند که دو بار توسط آندریاس کریستنسن و لوپز از حریف عقب افتادند اما درخشش وینیسیوس جونیور، لوکاس واسکز و جود بلینگام باعث شد که بتوانند بار دیگر به بازی برگردند و پیروز میدان لقب بگیرند. 

اما اتفاق جالبی که پس از پایان بازی رخ داد مربوط به واکنش ستاره برزیلی رئال به پست منتشر شده توسط یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بود که به نوعی لوپز و شادی پس از گل او را به سخره گرفته بود و این بازیکن هم با او همراه شد. 

لوپز پس از این که دروازه رئال مادرید را باز کرد، به سمت هواداران رفت و روی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین ایستاد و شادی گلی مشابه شادی گل بلینگام به نمایش گذاشت. این کاربر با انتشار این عکس در کنار شادی گل خاص بلینگام نوشت: «فکر کرده بود بلینگام است» و وینیسیوس هم با خنده‌ای او را همراهی کرد تا باز هم جنجال جدیدی ایجاد کرده باشد.

دیگر خبرها

  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)