Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@13:43:49 GMT

سویا حق مذاکره با سردار آزمون را ندارد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۲۱۴۵

سویا حق مذاکره با سردار آزمون را ندارد

یک مدیر برنامه روسی گفت: باشگاه سویا اسپانیا حق ندارد با سردار آزمون مذاکره کند وگرنه باشگاه زنیت می‌تواند یوفا شکایت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های اسپانیا در روزهای گذشته از آغاز مذاکره باشگاه سویا اسپانیا با سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ خبر داده‌اند.

«دیمیتری سلیوک» مدیر برنامه روسی که در اسپانیا زندگی می‌کند، در این خصوص مدعی شد بدون شک آزمون از اروپا و اسپانیا پیشنهاد دارد ولی باشگاه سویا حق ندارد بدون اجازه زنیت با این مهاجم ایرانی مذاکره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیمیتری گفت: آزمون یک مهاجم خوب است. شک ندارم که تیم‌هایی از اروپا، از جمله از اسپانیا به او علاقه دارند. در مورد سویا، به طور خاص من مطمئن نیستم که اطلاعات واقعی باشد. یک باشگاه اروپایی در مدت زمان ۶ ماه مانده به نقل و انتقالات تابستانی اعلام نمی‌کند که فلان بازیکن را جذب کند. اگرچه برای آزمون، بازی در لیگ اسپانیا راحت تر از ایتالیا و انگلیس است.

وی در خصوص مذاکره باشگاه سویا با سردار آزمون، تاکید کرد: سویا نمی‌تواند بدون اجازه زنیت با آزمون مذاکره کند. در این صورت زنیت به یوفا شکایت می‌کند و سویا جریمه خواهد شد. اما سویا یک باشگاه حرفه‌ای است و قوانین را زیر پا نمی‌گذارد.

این مدیر برنامه در واکنش به اینکه گفته می‌شود سویا آماده پرداخت ۲۰ میلیون یورو برای آزمون است، گفت: این مبلغ می‌توانست بالاتر هم باشد اما نه در شرایط همه گیری ویروس کرونا؛ زمانی که مسابقات فوتبال در اروپا و اسپانیا بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا سردار آزمون سویا لالیگا اسپانیا زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون باشگاه سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ

به گزارش "ورزش سه"، فیفادی ماه مارس برای برخی باشگاه‌های ایتالیایی ناخوشایند بوده و بازیکنان مهمی مصدوم شده‌اند. این آخرین وقفه بازی‌های ملی است که در آن، اکثر بازی‌ها دوستانه‌اند ولی شاهد برگزاری پلی آف یورو 2024 و نیز لیگ ملت‌های کونکاکاف نیز هستیم.

در این فیفادی، سنگین‌ترین هزینه را رم پرداخت کرد، که چهار بازیکن خود از جمله سردار آزمون را به دلیل مصدومیت از دست داد، پس از آن میلان با سه و آتالانتا و اینتر با دو مصدوم قرار دارند. 

در مورد برخی بازیکنان نیاز است در بازگشت به باشگاه‌ها، شرایطشان بهتر بررسی شود ولی مثلا در مورد آزمون و ورونز سوسلوف مشخص شده که مصدومیت جدی است و باید چند هفته دور از میادین باشند. تا به امروز، تعداد بازیکنان سری آ که در این فیفادی مصدوم شده‌اند، به 11 نفر افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • عکس‌| ذوق‌زدگی سردار آزمون از استقبال ترکمن‌ها
  • (عکس) تشکر ویژه سردار آزمون از ترکمنستانی‌ها
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • ویدیوی احساسی از سردار آزمون و هوادار ویژه استقلال
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد
  • ضربه ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ
  • بازوبند سردار آزمون تحویل طارمی شد(عکس)