Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست جمعی از اعضای باشگاه کتابخوانی تیران با مسئولان شهری در حالی برگزار شد که آن ها کتاب و مطالعه را فرصتی ارزشمند برای توسعه همه جانبه برشمردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، همزمان با میلاد حضرت علی(ع) نشست مشترک جمعی از اعضای باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان تیران با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و معاون شهر و کارشناسان تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی در محل کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست تسهیل گر این باشگاه ها، سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برنامه های جام باشگاه های کتابخوانی را معرفی و همکاری و مشارکت در راستای اجرای طرح پروژه فرهنگی آزاد راه کتاب را مولفه ای برای موفقیت بیشتر در گسترش فرهنگ کتابخوانی اعلام کرد.

 

اجرای نمایش با موضوع کتاب از دیگر برنامه های این نشست بود که بر اهدا کتاب، خلاصه گویی و اشتراک گذاری کتاب های فردی با دیگر دوستان در این فعالیت هنری تاکید شد.

*پارلمان شهری حامی طرح های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر

 

رئیس شورای اسلامی شهر تیران در این جلسه به حمایت مادی و معنوی شورای اسلامی از طرح های نهادهای مردمی و جوانان اشاره کرد و گفت: پارلمان شهری حامی طرح های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر است.

«اصغر صالحی» ادامه داد: ایده وطرح و پیشنهادات جوانان و کانون های فرهنگی و هنری همواره مورد توجه بوده و با توجه به سرانه اعتباری فرهنگی از فعالیت های این مراکز حمایت شده است.

 

*توسعه پایدار و مشارکت مردمی

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تیران نیز در ادامه این نشست به مقوله توسعه پایدار اشاره کرد و اظهارداشت: توسعه پایدار به مشارکت و همکاری مردم نیاز دارد.

 

«علی دادخواه» با بیان اینکه ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی یکی از ضرورت های جامعه است، تصریح کرد: اقدامات کانون فرهنگی وهنری امام حسن مجتبی(ع) تیران و موسسه مردم نهاد نسل جوان فردا که با محوریت جوانان و نوجوانان و خانواده های آن ها است، به ارتقای شاخص های فرهنگی و هنری شهر کمک کرده است.

*آبادانی شهر وابسته به پویایی مردم

 

معاون شهردار تیران با اشاره به وجه متمایز زندگی انسانی و حیوانی تصریح کرد: انسان ها بر خلاف دیگر موجودات زنده پویایی و روند روبه رشدی هستند که پویایی و توجه به پیشرفت همه جانبه رشد آن ها و آبادانی مناطق زندگی آنان را فراهم می کند.

 

«ابراهیم شجاعی» با بیان اینکه ایده های خلاق و نوآورانه تشکل های مردم نهاد و جوانان در پیشرفت شهر موثر است، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری همواره از این ایده و نظرات بهره می گیرد.

 

*قانونمداری برای کاهش تصادفات

 

کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در این نشست ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی را مهم برشمردند و از نهادهای فرهنگی خواستند تا در این زمینه اقدامات موثری انجام دهند.

 

بی توجهی به حقوق دیگران، عدم رعایت قوانین و مقررات و عدم کنترل هیجان در رانندگی به گفته کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی موجب بروز حوادث ترافیکی زیادی شده است.

 

 

 

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: باشگاه کتابخوانی شهرستان تیران و کرون کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان اصفهان شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  امضای سند همکاری دستگاه قضایی ایران، عراق و سوریه برای مبارزه با تروریسم ...
نمایندگان دستگاه قضائی ایران، عراق و سوریه در پایان نشست‌های اولین دوره کمیته حقوقی و قضائی، سند همکاری برای تعقب و ریشه کنی گروه‌های تروریستی در کشور‌های یادشده امضا کردند.
شرکت کنندگان در این نشست تاکید کردند، تروریست‌ها هر کجای دنیا که باشند، عدالت را در حقشان اجرا خواهیم کرد.
آنان خاطرنشان کرد، کشور‌های سه گانه ایران، عراق و سوریه برنامه جدی مبارزه با تروریسم را در دستور کار خودشان قراردادند و بی شک این همکاری‌ها که بر مبنای مبادله اطلاعات بنا نهاده شده، می‌تواند گروهک‌های تروریستی را تعقیب و محاکمه کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


همچنین شرکت کنندگان؛ سیاست دوگانه و تبعیض‌آمیز آمریکا و غرب را موجب تشدید تروریسم اعلام کردند و آنها را به ضرورت دوری از سیاسی کاری در اجرای توافقات و معاهدات بین المللی فراخواندند.
برپایه این گزارش، هیات ارشد قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در این نشست به سوریه سفر کرده، در ادامه برنامه کاری سفر خود با حموده صباغ رئیس مجلس سوریه و فیصل مقداد وزیر امور خارجه این کشور دیدار کرد.
کاظم غریب آبادی معاون بین الملل قوه قضائیه کشورمان که ریاست این هیات را بر عهده دارد، در پایان این دیدار‌ها در جمع خبرنگاران گفت در این دیدار تاکید شد دشمنان و و جبهه استکبار با وجود تجمیع تمام ظرفیت‌ها، ما در اجرای نقشه‌های خود شکست خوردند.

 


مصاحبه ۱ و ۲: کاظم غریب آبادی - معاون بین الملل قوه قضائیه
مصاحبه ۳: لیث جبر حمزه - رئیس سازمان نظارت قضائی عراق
--------

دیگر خبرها

  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی فرصتی برای نظام پوشاک است
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • «تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • افزایش ٤ برابری معاملات بورس و قراردادهای دو جانبه
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند