Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی  در لوئیزینا دو دختر 8 ساله را در سوپرمارکتش مورد تجاوز قرار داد.

گزارش پلیس حاکی از آن است که مجرم جنسی دو دختر را که در سوپرمارکتش برای خرید آمده بودند مورد ضرب و شتم قرار داده و پس از برهنه کردن دو دختر آن ها را مورد تجاوز قرار داده و از این رابطه کثیفش فیلمبرداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راز تجاوز در فیلم سوپر  مارکت

خانواده ای که در حال عبور از کنار سوپر  مارکت بودند با صدای گریه و جیغ دو دختر متوجه ماجرا شده و با تماس با اداره پلیس این اتفاق را گزارش دادند.

زمانی که ماموران پلیس به سوپر مارکت اعزام شدند با صحنه دردناکی از دو دختر رو به رو شدند که پس از دستگیری متهم در حالی که برهنه قصد فرار را داشت دو قربانی را به بیمارستان انتقال داده و تحت درمان قرار گرفتند.

در فیلم سوپر  مارکت راز مرد متجاوز فاش شد!

در حال حاضر رسیدگی به این پرونده آغاز شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز پلیس ضرب و شتم تجاوز فرار اخبار حوادث آزار و اذیت دوربین تجاوز سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا ایران بازیگر سینما و تلویزیون قتل عکس تهران بورس قیمت بازیگر فیلم دو دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل 3 دختر نوجوان را با خود برد

فرماندار عنبرآباد گفت: سه دختر نوجوان در ارتفاعات مردهک کله جک این شهرستان در جنوب کرمان در جریان سیل مفقود شدند.   به گزارش ایلنا، یزدان افشاری‌پور روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: از سوی اداره کل عشایری جنوب کرمان و فرمانداری به خانواده های عشایری اطلاع داده شده بود که محل را هنگام سیلاب ترک کنند اما این خانواده‌ها حاضر به جابه جایی نشده بودند.   وی با اشاره به تلاش امدادگران برای یافتن این افراد تاکید کرد که یکی از این افراد زنده پیدا شده و جست و جو برای سایرین ادامه دارد.   به گفته افشاری پور، این نوجوانان ۱۲، ۱۷ و ۲۰ ساله بودند.   وی همچنین اظهار داشت که ۴۰ راس دام هم در این منطقه مفقود شده است.   به گزارش ایلنا، بارش شدید باران از روز گذشته (سه‌شنبه ) در برخی از مناطق استان کرمان آغاز شده و تا روز پنجشنبه ادامه دارد. سازمان هواشناسی با اعلام هشدار قرمز بر سیل و آبکرفتگی طی این سامانه تاکید کرد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد جاری شدن سیل در جزیره کیش (فیلم) سیل در سیستان و بلوچستان / قطع برق و مسدود شدن راه ۱۵۴ روستا

دیگر خبرها

  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس
  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • تأثیر مارکت کپ بیت کوین و اتریوم بر دینامیک‌های قیمت
  • سیل 3 دختر نوجوان را با خود برد
  • توضیحات منبع آگاه فارس درباره شایعات خبر مرگ یک دختر در وزرا
  • تکذیب مرگ یک دختر در خبابان وزرا ازسوی پلیس