Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین (بنا)، «سلمان بن حمد آل خلیفه» ولیعهد بحرین امروز (پنج‌شنبه) با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت‌وگویی تلفنی داشته اند.

دو طرف در این تماس تلفنی در اظهاراتی مداخله‌جویانه بر اهمیت مشارکت کشور‌های منطقه در هرگونه مذاکره احتمالی درباره موضوع هسته‌ای ایران تأکید کردند و خواستار شدند که این مذاکرات شامل مسائل گسترده‌تری باشد، زیرا نقش مهمی در استحکام پایه‌های امنیت و ثبات در منطقه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولیعهد بحرین و نتانیاهو در این تماس تلفنی درباره امکان سرمایه‌گذاری مشترک در زمینه پزشکی با هدف بهبود و توسعه بخش درمان منامه و تل آویو، همچنین روابط دو جانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کردند.

در بیانیه دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی آمده است که نتانیاهو در این تماس درباره احتمال پیوستن کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس به  تولید واکسن‌های کرونا در تل آویو رایزنی کرده و بحرین برای مشارکت در این مسئله اعلام تمایل و آمادگی کرده است.

خبرگزاری رسمی بحرین اعلام کرد که طرفین در این تماس تلفنی درباره امکان سفر نتانیاهو به بحرین در صورتی که محدودیت‌های کرونایی اجازه دهد، گفت‌وگو کرده و ولیعهد بحرین بار دیگر از نتانیاهو دعوت کرده است که به این کشور سفر کند.

ولیعهد بحرین همچنین امروز با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد عربستان عامل ثبات منطقه است و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس باید در هر مذاکره‌ای که در منطقه انجام می‌شود، مشارکت داشته باشند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که قرار بود در ماه فوریه جاری به امارات و بحرین سفر کند با وجود کاهش مدت زمان سفر اعلام شده بار دیگر سفر خود را به این دو کشور لغو و آن را به زمان دیگری موکول کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولیعهد بحرین رژیم صهیونیستی توافق هسته ای ایران بنیامین نتانیاهو ولیعهد بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل سازمان همکاری شانگهای حمله رژیم اسرائیل را به سفارت ایران در دمشق محکوم کرد

دبیرکل سازمان همکاری شانگهای در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر امور خارجه، حمله رژیم صهیونیستی را به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجهخارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با ژانگ مینگ دبیرکل سازمان همکاری شانگهای ضمن تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات منطقه و همچنین روند روابط کشورمان با این سازمان، از برگزاری موفق اجلاس اخیر دبیران شورای امنیت عضو شانگهای در شهر آستانه و نقش مثبت این سازمان در توجه به موضوعات بحرانی و به خصوص مبارزه با تروریسم تشکر کرد.

دبیرکل سازمان همکاری شانگهای نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن اشاره به محکومیت صریح حمله رژیم اسرائیل به سفارت جمهوری اسلامی در دمشق از سوی این سازمان گفت: همه اعضای سازمان همکاری شانگهای نگران اوضاع جاری در منطقه و خواستار بازگشت امنیت به منطقه هستند.

ژانگ مینگ در ادامه از اهتمام جمهوری اسلامی ایران برای تحقق صلح و امنیت در منطقه قدردانی کرد و خواستار گسترش همکاری‌های بین‌المللی برای توقف جنگ در غزه و عادی شدن شرایط و اوضاع فلسطین برای کمک به مردم فلسطین شد.

کد خبر 744970

دیگر خبرها

  • نخست وزیر انگلیس: تشدید تنش ها در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • سوناک: تشدید تنش‌ها در خاورمیانه به نفع هیچ‌کس نیست
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد بحرین
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عمان
  • دبیرکل سازمان همکاری شانگ‌های حمله رژیم اسرائیل به سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد
  • دبیرکل سازمان همکاری شانگهای حمله رژیم اسرائیل را به سفارت ایران در دمشق محکوم کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و اسلوونی
  • تحولات منطقه؛ محور رایزنی تلفنی ولیعهد سعودی و نخست‌وزیر عراق
  • جزئیات تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو فاش شد
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو