Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور زنان با حجاب اسلامی در مسابقات باید تقویت شودتا با ایستادن بر روی سکوی قهرمانی، ضمن الگو سازی ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران به جهان معرفی شود.

به گزارش برنا، مهین فرهادی‌زاد، در آیین تقدیر از نواب رئیس هیأت‌های ورزشی استان اصفهان اعلام کرد : تلاشها وموفقیتهای بانوان ورزشکار اصفهانی و مدیران فعال در این بخش انها را به الگو بدل کرده است‌

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در دوران کرونا علی‌رغم مشکلاتی که وجود داشت ورزش به فعالیت خود ادامه داد و شاهد این هستیم که زنان و مردان ورزشکار کشورمان برای کشور افتخارات خوبی کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان این مطلب که اعتبارات مورد نیاز به ورزش قهرمانی تخصیص داده، شده بیان کرد:در بخش قهرمانی که عمده فعالیت‌های هیات‌ها و فدراسیون به این بخش مربوط است، اعتبارات مورد نیاز تخصیص داده شده و انشا الله با از بین رفتن ویروس کرونا شاهد فعالیتهای بیشتر در این بخش خواهیم بود.

فرهادی‌زاده با مهم خواندن حضور زنان با رعایت ارزش های اسلامی در میادین ورزشی از منظر فرهنگی گفت : در بخش فرهنگی شاخصهای با هدف تبیین الگوی رفتاری فرهنگی صورت گرفته است.

او تاکید کرد: فراهم کردن بسترحضور زنان با حجاب اسلامی در مسابقات و حضور آنان بر روی سکوهای قهرمانی از جمله اقداماتی است که باید تقویت شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید برحضور فعال در عرصه های مختلف بین المللی ورزشی گفت : با حضور بانوان ایرانی در میادین بین المللی ورزشی باید ارزشهای انسانی واسلامی را در داخل و خارج الگو سازی کرد و ارزش‌های جمهوری اسلامی را انعکاس داد.

سید محمد طباطبایی، نیز در این مراسم اظهار داست :یکی از پدیده هایی که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت ورزش بود و بر روی برنامه‌های ما تأثیر گذاشت .

او با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که در شرایط شیوع ویروس کرونا ما را درگیر کرده فقر حرکتی است خاطر نشان ساخت: زنگ ورزش مدارس می‌توانست این کمبود را جبران کند که ماسفانه در این شرایط با تعطیلی مدارس دانش اموزان از این حداقل نیز محروم شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد : ورزش می‌بایست در خط مقدم قرار میگرفت و رسالت خود را انجام می‌داد تا این کمبود‌ها را جبران می‌شد.

وی افزود:سال پیش با توجه تعطیلی المپیک برنامه‌های ما به سال جاری موکول شد و از طرف دیگر لیگ‌ها که تعطیل شد باید برای بازگشایی مجدد برنامه ریزی می‌کردیم، در حوزه ی ورزش حرفه ای نیز باید برنامه ریزی‌های صورت می‌گرفت تا این شرایط را پشت سر بگذاریم و خللی در ورزش استان ایجاد نشو.

طباطبایی گفت:در استان اصفهان هم با مشکلات بیشتری مواجه بودیم چرا که در ورزش همگانی و در حوزه ورزش بانوان و آقایان پیشرو هستیم.

طباطبایی با اشاره به فعالیت تیم های مختلف ورزشی یاداور شد :در شرایط کرونا تعداد تیم های فعال در استان نیاز به برنامه ریزی دقیق تری داشت که خوشبختانه تحت همت و تلاش روسای هییت های ورزشی توانستیم این شرایط را پشت یر بگذاریم.

وی در ادامه بیان داشت:در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان و مسئولأن استان همکاری‌های لازم را با یکدیگرداشتند تا با رعایت پروتکل ها برنامه‌ها اجرا شود؛.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امیدواریم این ویروس به زودی از بین برود تا بتوانیم مثل قبل برنامه های خود را اجرا کنیم .

در حاشیه این مراسم از زوج‌های پرستار شاغل در بخش‌های کرونایی تقدیر به عمل آمد، همچنین از چندتن از پرستاران مسیحی نیز در این مراسم تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهین فرهادی زاد ورزش و جوانان استان اصفهان برنامه ها ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم

رئیس جدید فدراسیون سه‌گانه با تشریح برنامه‌هایش برای بین‌المللی شدن فعالیت‌ها ورزشکاران ایران گفت: به دنبال کسب مدال‌های آسیایی و جهانی، حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۸ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون سه‌گانه امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ برگزار شد. در پایان این مجمع درحالی محمدکاظم حججی با کسب ۲۴ رای به مدت چهار سال رییس فدراسیون انتخاب شد.

محمدکاظم حججی درخصوص انتخابش به‌عنوان رئیس جدید این فدراسیون اظهار کرد: رای اعتماد مجمع به بنده کارم را سخت کرده و در آینده پیش‌رو نیازمند کمک همه هیئت‌های استانی هستم چراکه تک‌بعدی نمی‌توان کار کرد. من خادم ورزش سه‌گانه هستم و برنامه‌هایم ورزشکار محور و هیات محور است. به دنبال تقویت هیئت‌های استانی هستیم و امکاناتی که در استان‌ها هست باید تکمیل شود. چراکه هیئت قوی، موجب جذب ورزشکاران قوی شده و درنهایت فدراسیونی قدرتمند خواهیم داشت.

وی افزود: در بعد بین‌المللی در آینده نه‌چندان دور حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت و به‌دنبال کسب مدال‌های آسیایی و جهانی هستیم.

رئیس جدید فدراسیون سه‌گانه در واکنش به این پرسش که آیا با شهید حججی نسبتی دارد یا خیر گفت: شهید محسن حججی پسرعموی من است، وی توفیق شهادت داشت اما من نه. امیدوارم طوری کارکنیم که پیش شهدا رو سفید باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جدید سه‌گانه دارای سوابق ورزشی بوده یا خیر گفت: سال ۷۰ در رشته دوچرخه‌سواری نخستین مدال کشوری‌ام را کسب کردم. دوچرخه‌سوار بودم و هنوز هم هستم. از سال ۸۳ که فدراسیون سه‌گانه راه‌اندازی شد، وارد رشته سه‌گانه شدم و در کنار آن در رشته دوچرخه‌سواری هم فعالیت می‌کردم. در استان قم هم مربیگری می‌کردم، ورزشکاران سه‌گانه استان قم هنوز هم در زمره بهترین‌های این رشته و مدال‌آوران سه‌گانه هستند. در بعد بین‌المللی در سال ۲۰۰۹ موفق به کسب داوری سطح یک گرفتم. سال بعد در اینچئون هم داوری سطح دو گرفتم. در کارنامه کاری‌ام حضور در ۱۸ مسابقه بین‌المللی در رشته سه‌گانه ثبت شده است. به‌عنوان داور منتخب فدراسیون به بازی‌های آسایی ۲۰۱۸ دعوت شدم و سال ۲۰۲۳ نیز برای قضاوت رقابت‌ها ساحلی بالی دعوت شدم. که هم مربیگری هم داوری کرده‌ام.

رئیس جدید فدراسیون در تشریح برنامه‌هایش برای حضور این فدراسیون المپیکی در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ گفت: یک برنامه چهار ساله کلی دارم. برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ سعی‌مان بر این است که نفرات شاخص از همین حالا پرورش یابند و با توجه به پتانسیل ورزشکاران و مربیان این رشته به دنبال کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس هستیم.

حججی در واکنش به صحبت‌های نایب رئیس بانوان و تاکیدش بر اینکه بانوان این رشته می‌توانند در مسابقات بین‌المللی حضور پیدا کنند، گفت: بانوان در مسابقات کشوری و بین‌المللی به صورت دواتلون شرکت می‌کردند. راهکاری برای ترای‌اتلون بانوان پیش‌بینی کرده‌ایم، اما با توجه به لباس و پوششی که پیش‌تر بانوان در نظر گرفته شده و فدراسیون جهانی هم این لباس را تصویب کرده، حتماً شرکت بانوان در مسابقات بین‌المللی را در برنامه‌های خود دیده‌ایم و حتی به دنبال گرفتن میزبانی مسابقات کشورهای اسلامی در جزیره کیش هستیم.

منبع: ایرنا کد خبر 745511

دیگر خبرها

  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • آموزش راهکارهای بیماری پارکینسون در برنامه نفس دوم
  • صدای همیشه جوان