Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به همت پژوهشکده اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و همکاری میز توانمندسازی علوم اسلامی ذیل پروژه مشق اخلاق، کارگاه مسئله شناسی معنویت پژوهی؛ ایده های پیشنهادی برای نگارش مقالات علمی پژوهشی و پایان نامه در حوزه معنویت برگزار می شود.

سخنرانان و زمان برگزاری نشستها عبارت است از:

احمد شاکر نژاد، چهارشنبه سیزدهم اسفندماه ساعت ۱۰:۳۰

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد رودگر، شنبه شانزدهم اسفندماه ساعت ۱۰:۳۰

هادی وکیلی، یکشنبه هفدهم اسفندماه ساعت ۱۰:۳۰

علاقه مندان برای شرکت در جلسه می توانند اینجا کلیک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5156115

منبع: مهر

کلیدواژه: معنویت کارگاه آموزشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی معرفی کتاب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تازه های نشر پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات سازمان سمت کتاب و کتابخوانی رایزنی فرهنگی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی رضاخان پهلوی ترجمه انتشارات سروش ویروس کرونا امام علی ع نهاد کتابخانه های عمومی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برگزاری فرآیند کنکور سراسری ۱۴۰۳

نوبت اول آزمون سراسری سال جاری پنجشنبه و جمعه در سراسر کشور صبح و عصر برگزار می شود.

بر اساس اعلام سازمان سنجش تمام تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز تقلب در آزمون سراسری در نظر گرفته شده است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰  و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و درب حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد.

در آزمون سراسری نوبت اول  در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن‌ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

 گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • آغاز برگزاری فرآیند کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی