Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیلیان ام باپه به عنوان بهترین بازیکن دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان انتخاب شد.

کیلیان ام باپه، وینگر فرانسوی پاری سن ژرمن با درخشش و هت تریک در بازی مقابل بارسلونا توانست از هواسکورد نمره 10 بگیرد.

به گزارش طرفداری، هواسکورد تیم منتخب دور رفت مرحله مرحله یک هشتم نهایی فصل 21-2020 لیگ قهرمانان را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاری سن ژرمن و منچسترسیتی هر دو با 3 نماینده در این ترکیب، بیشترین نماینده را در بین 16 تیم حاضر در رقابت در ترکیب هواسکورد دارند. لیورپول 2 نماینده و باشگاه های چلسی، دورتموند و بایرن مونیخ یک نماینده در این ترکیب دارند. کیلیان ام باپه با هت تریک مقابل بارسلونا و دریافت نمره 10، بیشترین نمره را در بین بازیکنان حاضر در این ترکیب دارد.

 تیم منتخب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد

همچنین بخوانید:

تیم منتخب هفته دوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد

 

اخبار داغ 

پرویز پرستویی: من در رکاب علی کریمی هستم | ماجرای هزار تبلتی که علی کریمی از طریق خیریه به دست دانش آموزان می رساند احتمال توافق گل گهر و تراکتور | معاوضه علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچسترسیتی اولین تیم تاریخ سطح اول فوتبال انگلیس است که در 12 بازی متوالی خارج از خانه به پیروزی می رسد جدایی هالند از دورتموند در تابستان آتی، رکورد فروش این باشگاه را خواهد شکست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دور رفت مرحله تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ در این دیدار که حسین آقاملایی، فرماندار رابر و معاون وی نماینده منتخب را همراهی می کردند، یاسر سلیمانی با اشاره به مشکلات سه شهرستان حوزه انتخابیه اش خواستار رسیدگی به حل مشکلات این مناطق شد.

سلیمانی، در این دیدار گفت: کمبود امکانات بهداشتی در حوزه تامین اجتماعی شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه رنجی برای مردم است که ما برای حل این مشکلات تمام توانمان را خواهیم گذاشت و خواستار پیگیری و حصول نتیجه مطلوب از طرف وزیر محترم می باشیم.

وی افزود: از وزیر درخواست تجهیز درمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان، اتمام پروژه و تجهیز بیمارستان رابر و تجهیز بیمارستان و ساخت درمانگاه در ارزوییه را داریم.

یاسرسلیمانی، با اشاره به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در منطقه گفت: هلدینگ های صنعتی و سرمایه گذاری وابسته به شستا و صندوق های بازنشستگی باید نسبت به سرمایه گذاری و اجرای طرح های صنعتی اقدام کنند تا زمینه توسعه و ایجاد اشتغال جوانان را در منطقه فراهم آوریم.

فرماندارشهرستان رابر نیز با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: با توجه به فعالیت شرکت مس درآلو در منطقه کمبود امکانات رفاهی، اجتماعی و درمانی وجود دارد.

در این جلسه صولت فروتن، با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معین سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه می باشد افزود: با توجه به پیگیری های نماینده منتخب این سه شهرستان دستورات لازم برای پیگیری مشکلات منطقه داده شده است.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی افزود: پیگیری اتمام ساختمان و تجهیز بیمارستان رابر، تجهیزدرمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان و تجهیز و ساخت درمانگاه در ارزوییه را در دستور کار سریع وزارتخانه قرار می دهیم.

صولت مرتضوی، همچنین با مطالعه پتانسیل های منطقه و حضور هلدینگ های وابسته نیز موافقت کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی جهت رفع مشکلات مردم به شهرستان رابر که زادگاه سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی می باشد سفر کند.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • شكست زن هشتم دارت جهان برابر دختر ايرانى
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با کاونتری سیتی
  • برتری 3-1 اینتر مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2010/4/20) / فیلم
  • می‌خواهم بایستم؛ داستان مردی که با صعود دورتموند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به زندگی بازگشت