Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@13:32:30 GMT

پلیس از فوتبالیست معروف بازجویی کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۳۱۲۲

پلیس از فوتبالیست معروف بازجویی کرد

پس از اینکه جسد کاسیا لنهارت، نامزد سابق ژروم بواتنگ، ستاره خط دفاعی بایرن‌مونیخ، پیدا شد پلیس تحقیقات در مورد این بازیکن را شروع کرد.

جسد کاسیا لنهارت ۲۵ ساله در آپارتمانش پیدا شد و این اتفاق در زمانی رخ داد که بواتنگ همراه بایرن مونیخ برای شرکت در مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها در قطر حضور داشت. یک هفته قبل از اینکه خبر درگذشت کاسیا منتشر شود، بواتنگ اعلام کرده بود که از این مدل جذاب پس از ۱۵ ماه رابطه جدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارشات اعلام شده، پلیس بواتنگ را به خاطر ادعای پاره شدن لاله گوش کاسیا مورد بازجویی قرار داده است. درست قبل از اینکه کاسیا را در آپارتمانش در برلین مرده پیدا کنند، تصاویر این جراحت در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و بلافاصله هم پاک شده بود.

دادستانی مونیخ اعلام کرد که آنها در حال تحقیق در مورد ادعای آسیب جسمی عمدی علیه کاسیا که در اکتبر ۲۰۱۹ اتفاق افتاد، هستند. در ابتدا تحقیقات در ژوئن گذشته متوقف شد اما آنه لیدینگ از دفتر دادستانی گفت: «روند رسیدگی در دهم فوریه ۲۰۲۱ از سر گرفته شد زیرا ما اطلاعات جدیدی در مورد مرگ کاسیا در برلین بدست آوردیم. تحقیقات هنوز به پایان نرسیده است.»

نشریه آلمانی «بیلد» فاش کرد که کاسیا در تاریخ ۵ ژانویه با خودروی فوتبالیست تصادف کرد و به خودروی ژروم خسارت وارد کرده است. بعد از جدایی، ژروم گفته بود که «وقتش رسیده تا از هرکسی که باعث آزارش شدم عذرخواهی کنم» از جمله نامزد سابقش ربکا و فرزندان‌شان.

کاسیای لهستانی هم که روی بدنش نام «ژروم» را خالکوبی کرده بود، در واکنش به این جملات گفت که او به دلیل دروغ‌ها و خیانت‌های مداوم این فوتبالیست از او جدا شده است. او همچنین در ملاءعام این فوتبالیست را «شیطان« خطاب کرد و قول داد که با صدای بلند با او مقابله کند.

بواتنگ به روزنامه آلمانی بیلد گفت که کاسیا رابطه قبلی مرا نابود کرد و از من باج می‌گرفت. او گفت: «کاسیا با به هم زدن رابطه قبلی من با ربکا و خانواده‌ام با من وارد رابطه شد و مرا تهدید می‌کرد و از من باج می‌گرفت. برای همین تصمیم گرفتم با کاسیا بمانم و سعی کنم رابطه خوبی با او بسازم.»

نتایج کالبدشکافی در سازمان پزشکی قانونی در شاریت برلین نشان داد که هیچ مدرکی مبنی بر دست داشتن شخص ثالث در ماجرای مرگ کاسیا وجود ندارد. او در روز تولد شش سالگی پسرش نواه که حاصل رابطه قبلی‌اش بود، درگذشت.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان ژروم بواتنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سردار آزمون و مهدی طارمی، زوج خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان با ارزش ۱۰ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست‌های ایران در جدیدترین ارزش گذاری سایت ترانسفر مارکت شناخته شدند. در لیست ۱۰ فوتبالیست گران قیمت ایران ۸ لژیونر دیده می‌شود و سهم فوتبالیست‌های لیگ ایران تنها ۲ بازیکن است. یعنی ۸۰ درصد بازیکنان ارزشمند کشورمان لژیونر هستند.

پیش از این مهدی طارمی با ارزش ۱۲ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست ایران بود ولی بعد از نیمکت نشینی های مدام ارزش این بازیکن تا ۱۰ میلیون یورو کاهش یافت تا ارزشش با سردار آزمون یکسان شود.

بر اساس گزارش سایت ترانفسرمارکت، سهم لیگ برتر ایران از ۱۰ فوتبالیست کشورمان در این فصل تنها ۲ بازیکن پرسپولیس یعنی محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی ترابی هستند که در رده هشتم و دهم ایستادند.

۱۰ فوتبالیست گران قیمت ایران به تفکیک باشگاه هایش به شرح زیر هستند:

۱-سردار آزمون(لورکوزن-رم) : ۱۰ میلیون یورو

۲-مهدی طارمی(پورتو) : ۱۰ میلیون یورو

۳-علیرضا جهانبخش(فاینورد) : ۳.۷۰ میلیون یورو

۴-مهدی قائدی(شباب الاهلی-اتحاد کلباء) : ۲.۵ میلیون یورو

۵-اللهیار صیادمنش(وسترلو) : ۲.۵ میلیون یورو

۶-محمد محبی(روستوف) : ۲.۵ میلیون یورو

۷-سامان قدوس(برنتفورد) : ۲ میلیون یورو

۸-محمدحسین کنعانی زادگان(پرسپولیس) : ۲ میلیون یورو

۹-علی قلی زاده(لخ پوزنان) : ۱.۵ میلیون یورو

۱۰-مهدی ترابی(پرسپولیس) : ۱.۳۰ میلیون یورو

کد خبر 845270 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات
  • حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی
  • روایت جواد خیابانی از فوتبالیست بودن تا گزارشگر فوتبال شدن از زبان خودش (فیلم)