Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ناصر شهنازی پس از شکست 3 بر صفر تیم والیبال سایپا مقابل فولاد سیرجان و عدم راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: شکست تلخی برای ما بود. انتظار این شکست را نداشتیم. فکر نمی کردیم چنین اتفاقی رخ دهد. قبلاً گفته بودم که برای برد وارد میدان خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه نظر آماده بودیم، اما سیرجان استثنایی بازی کرد.

وی ادامه داد: اگر آلکنو به ایران بیاید قطعاً سفارش خواهم کرد تا از تمام بازیکنان سیرجان در تیم ملی استفاده کند، چون خیلی عالی بازی می کنند و کمترین حق شان است که به تیم ملی دعوت شوند. اگر آلکنو آنها را دعوت نکند در حق تیم سیرجان ظلم شده است. آنها خیلی فراتر از تصور ما بازی کردند و بی انصافی است اگر به تیم ملی دعوت نشوند.

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: ما هم بد بازی نکردیم. نتوانستیم فراتر از توقعات بازی کنیم. هر تلاشی کردیم زورمان به آنها نرسید. فکر می کنم اگر 6 دفاع هم در زمین می گذاشتیم بازهم بازیکنان سیرجان در کسب امتیاز موفق می شدند. آنها قدرت بدنی بسیار بالایی داشتند و به مجموعه سیرجان تبریک می گویم. با این شرایط فکر می کنم سیرجان می تواند قهرمان هم شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا پلی آف لیگ برتر والیبال لیگ برتر والیبال والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی دستگاه شوک را از کمد در آورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی خوزستانی و باتجربه بعد از چند هفته دوری از فوتبال با هدایت فولاد خوزستان به لیگ برتر برمی‌گردد. ویسی روز شنبه در اقدامی غیرمنتظره برای دومین بار روی نیمکت فولاد نشست تا تیمی که از ابتدای فصل جاری حواشی زیادی را تجربه کرده از شرایط کنونی خارج کند و در 10 هفته پایانی لیگ برتر به رتبه‌ای مطلوب برساند.

اتفاق مهمی که مدیران باشگاه فولاد برای سپردن سکان هدایت تیم خود به ویسی به آن تکیه کردند، عملکرد خوب این سرمربی در دوره‌هایی است که به عنوان سرمربی جایگزین کارش را شروع کرده است.

او در دو مقطع از اواسط فصل هدایت تیم‌هایی را برعهده گرفت که اکثر اهالی فوتبال آنها را گزینه اول سقوط می‌دانستند، اما با حضور ویسی شرایطی متفاوت را تجربه کردند و به شکلی معجزه‌وار در لیگ برتر ماندند.

ویسی در فصل 98-99 در شرایطی که پیکان از 18 بازی اول خود در لیگ 13 امتیاز دشت کرده بود، جایگزین حسین فرکی شد و توانست در 12 بازی 16 امتیاز کسب کند و این تیم را در لیگ برتر نگه دارد.

ویسی همچنین فصل پیش در نفت آبادان هم در شرایطی کارش را شروع کرد که این تیم در 22 بازی تنها 12 امتیاز  داشت، اما با حضور این سرمربی موفق از 8 بازی بعدی 13 امتیاز به دست آورد و سهمیه‌اش در لیگ برتر حفظ شد.

جالب اینکه پیکان و نفت آبادان تحت هدایت ویسی در 5 هفته پایانی لیگ‌ هیچ باختی نداشتند و حالا با این شرایط خوب او امیدوار است در فولاد هم روندی مشابه را تجربه کند و قرمزهای خوزستانی را به روزهای خوب برگرداند.

ویسی حالا با همان انرژی مثبت همیشگی در فولاد کارش را شروع کرده و امیدوار است از عصر امروز (یکشنبه) در بازی دربی خوزستان به تیمش شوک بدهد و بتواند روند مثبت نتیجه گیری را شروع کند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • مرحله نیمه‌نهایی، رده‌بندی و فینال لیگ برتر والیبال
  • وداع تلخ یاران اسماعیل‌نژاد با جام ایتالیا در شب مصدومیت لژیونر والیبال ایران
  • سپاهان بازهم اخراجی داد اما اینبار قسر در رفت
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و گل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن
  • ویسی دستگاه شوک را از کمد در آورد! (عکس)
  • پلی‌آف لیگ برتر والیبال| شهداب راهی نیمه نهایی شد
  • پلی آف لیگ برتر والیبال| طبیعت شکست دور رفت را جبران کرد/ جدال تیم‌های دوم و هفتم به مسابقه سوم کشید
  • لیگ برتر والیبال، طبیعت شکست در بازی نخست یک چهارم پایانی را جبران کرد
  • پلی‌آف لیگ برتر والیبال| طبیعت از سد شهرداری ارومیه گذشت
  • ملوان یا خاتون، قهرمان کدام است؟