Web Analytics Made Easy - Statcounter

این اتفاق ناباورانه در تهران رخ داد و همه را شوکه کرد!

به‌گزارش رکنا، چندی قبل خبر مرگ این دختر نوجوان و دوست 28 ساله‌اش در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که زن جوان قبل از مرگش مدعی شده از مردی به‌نام هوشنگ مشروبات الکلی خریده و مصرف این مشروبات باعث وخامت حال او و میهمان 12 ساله‌اش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرگ بخاطر خوردن مشروبات الکلی

این در حالی بود که در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد الناز،دختر 12 ساله پس‌ از جدایی پدر و مادرش با مادر بزرگ خود زندگی می‌کرده و از طریق دوستش فرنوش با خاله او که زنی 28 ساله بود دوست شده است. فرنوش گاهی اوقات الناز را به خانه خاله‌اش می‌برد. روز حادثه نیز قرار بوده که فرنوش و الناز در میهمانی سه نفره در خانه خاله‌اش حضور پیدا کنند اما فرنوش به خاطر مسائلی آن روز به آنجا نمی‌رود. در نهایت به پیشنهاد خاله فرنوش، الناز راهی تهرانسر می‌شود و از هوشنگ مشروب خریداری می‌کند.

با توجه به اظهارات آنها قبل از مرگ، همچنین نظریه پزشکی قانونی علت مرگ مصرف الکل صنعتی بود، بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور بازداشت هوشنگ را صادر کرد.

هوشنگ پس از بازداشت گفت: من مشروبات را از مردی به‌نام هومن به مبلغ 30 هزار تومان می‌خریدم و 40 هزار تومان هم می‌فروختم. خاله فرنوش مشتری من بود و روز حادثه زنگ زد و گفت که مشروب به دختر نوجوانی بدهم که به سراغم می‌آید. من هم با توجه به شناخت قبلی مشروب را به او دادم و اصلاً نمی‌دانستم که داخل آن چیست.

بنا بر این گزارش، به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای بازداشت هومن ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل پزشکی قانونی بازپرس جنایی اخبار حوادث ایران مشروبات الکلی دختر خوردن کام مرگ سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا بازیگر سینما و تلویزیون قتل آزار و اذیت ایران دوربین تجاوز بورس قیمت مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن دختر ۱۱ ساله توسط ۲ اراذل و اوباش در شرق تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از پیدا کردن دختر ۱۱ ساله، دقایقی پس از آدم‌ربایی در شرق تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی‌ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: بهمن ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی رفت و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت، دختر 11 ساله‌ام پس از اینکه از مدرسه تعطیل شده دیگر به خانه بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است؛ نگرانم بلایی سر او آمده باشد لطفا کمک کنید.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان خیلی زود راهی مدرسه موردنظر در شرق تهران شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که 2 نفر از اراذل و اوباش با خودروی خود پس از تعطیلی مدرسه برای دختر 11 ساله مزاحمت ایجاد کرده و پس از فریب، اقدام به آدم‌ربایی کرده‌اند.

قتل مرد جوان با شلیک گلوله در جاده مسگرآباد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند که آنها قصد دارند تا دختر 11 ساله را به اسلامشهر ببرند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: اقدامات گسترده کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه متهمان که متوجه شده بودند پلیس آگاهی آنها را زیرنظر دارد دختر بچه را در خیابان رها کردند و از صحنه جرم گریختند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی دختر 11 ساله به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهمان تحت تعقیب کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۳ میلیون؛ خرج نوروزی یک دختر بچه هشت ساله
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • نجات دختر ۱۱ ساله از دست آدم‌ربایان
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • پلیس دختر ۱۱ ساله را از دستان ۲ شرور آدم‌ربا در تهران نجات داد
  • پیدا کردن دختر ۱۱ ساله دقایقی پس از آدم‌ربایی
  • ربودن دختر ۱۱ ساله توسط ۲ اراذل و اوباش در شرق تهران
  • جدال الناز شاکردوست و پژمان جمشیدی بر سر جنازه یک دختر
  • اتفاق معنادار در کره شمالی؛ برای اولین بار دختر کیم جونگ اون «رهبر ارشد» خوانده شد
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه