Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه تیم شاهین کرمانشاه در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور در دیداری خانگی برابر تیم سفیر گفتمان تهران به نتیجه 3 بر 3 دست یافت.

سید احسان احسانی سرپرست تیم شاهین در پایان این دیدار که امروز(7 اسفند) در سالن قمر بنی هاشم مجموعه ورزشی جانبازان کرمانشاه برگزارشد، بااشاره به تساوی تیمش برابر حریف تهرانی، اظهار کرد: برای این دیدار تیم حریف را از قبل آنالیز کرده بودیم و با شناخت خوبی از آن وارد زمین شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در نیمه اول با تلاش بازیکنان دو گل جلو افتادیم و موقعیت های زیادی هم داشتیم که با بی دقتی آنها را هدر دادیم.

سرپرست تیم شاهین خاطرنشان کرد: اگر از این موقعیت ها و یک پنالتی را که از دست دادیم خوب استفاده می کردیم، باید با اختلاف چهار تا پنج گل پیروز میدان می شدیم.

وی افزود: البته تیم سفیر گفتمان از جمله تیم هایی است که اسپانسری قوی دارد و برایش هزینه های میلیاردی می کند، در مقابل تیم ما هزینه های زیادی ندارد و منتظر مساعدت مسئولین است.

احسانی در ادامه یکی از دلایل نتیجه نگرفتن تیمش در دو بازی اخیر را مصدومیت تعدادی از بازیکنان کلیدی خود دانست و گفت: ما تمرینات تیم را از حدود چندماه پیش آغاز کردیم و چون مشخص نبود رقابت های لیگ از کی شروع می‌شود، برای همین فشار زیادی روی بازیکنان بود و این مسئله مصدومیت چند نفر از آنها را به دنبال داشت.

وی متذکر شد: همچنین یکی از بازیکنان اصلی هم بدون ارائه توضیح خاصی تیم را ترک کرده که در حال پیگیری موضوع از طریق کمیته انضباطی فدراسیون هستیم تا برخوردهای لازم صورت گیرد.

سرپرست تیم شاهین در پایان از انتخاب یک کادر فنی قوی برای تیمش خبر داد و افزود: سعید محمودی که از مربیان باتجربه لیگ های دسته اول و دوم کشور است مربیگری تیم را برعهده گرفته و چند مربی خوب هم او را همراهی می کنند.

گل های تیم شاهین در این دیدار را مجید لشنی (دو گل) و حمیدرضا سلیمانی وارد دروازه تیم حریف کردند.

تیم شاهین کرمانشاه در حال حاضر با کسب دو مساوی و دو امتیاز در جایگاه پنجم گروه خود قرار دارد. 

تیم شاهین کرمانشاه در گروه سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال با تیم های سفیر گفتمان تهران، ایرالکو اراک، اسپیناس زنجان، آیندگان بندرعباس و مبل کریمی البرز هم گروه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی فوتسال كرمانشاه سرپرست تیم تیم شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در اجرای  طرح احداث مساکن مددجویی ، ریاست اداره بهزیستی شاهین دژ بهمراه کارشناسان اداره مسکن و امور شتغال از مسکن های در حال احداث توسط جامعه هدف شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند احداث آنها قرار گرفت .

رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : یکی از اهداف سازمان بهزیستی در سال های اخیر، تامین مسکن مددجویان این سازمان می باشد. بدین منظور، این نهاد دولتی، سعی نموده تا با فراهم کردن تسهیلات با شرایط مناسب بازپرداختی و کمک های مالی بلاعوض ، برای مددجویان خود، آن ها را در تامین مسکن مناسب، یاری نماید.

  مهری داداشیان  گفت: در همین راستا و در چند سال اخیر، سازمان بهزیستی نیز کوشیده است تا با هدایت مددجویان خود به ثبت نام در این طرح ها و تسهیل شرایط لازم برای ثبت نام آن ها، به تامین مسکن برای این اقشار پرداخته و بدین ترتیب، بخشی از اهداف خود را عملی سازد.

وی افزود:   از اعتبارات سال گذشته بهزیستی شهرستان شاهین دژ   ۳۲ مسکن مددجویی در حال احداث   دارد که از این تعداد ۲۲ مسکن روستایی و بقیه شهری می باشد .

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت شاهین کارکرده در بازار
  • گرانفروشی مسکن ملی در شاهین شهر اصفهان
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ محصول جدید سایپا در بازار چقدر ارزش دارد؟
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • شاهین اتومات ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت