Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابتهای لیگ برتر بوکس امروز پیگیری شد و تیم پلیمر با برتری مقابل واریان خلیج فارس صعود خود را قطعی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، مسابقات لیگ برتر بوکس یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز(پنجشنبه- 7 اسفندماه) در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک در حال پبگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چهارمین روز رقابت‌ها و از گروه "الف"، تیم هیئت بوکس تهران نخستین پیروزی خود را مقابل خدمات خودرویی قبادی اردبیل دشت کرد. این رقابت با نتیجه 5 بر 3 به سود شاگردان ابراهیم عبادی از تیم تهران به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه باران پل اراک مقابل کرمانشاه قرار گرفت و در نهایت تیم میزبان با حساب 5 بر 3 پیروز شد.

در این دیدار بوکسور وزن 91 کیلوگرم کرمانشاه  روی رینگ حاضر نشد و کادرفنی تیم باران پل هم  پس از مسجل شدن پیروزی تیم خود، به ایمان رمضان‌پور بوکسور سنگین وزن خود استراحت دادند.

اما از رقابت‌های گروه "ب" تیم‌های هیئت بوکس خوزستان و صبانور گروس به تساوی 4 بر 4 رضایت دادند.

در دو دیدار ابتدایی بوکسورهای صبانور در اوزان 52 و 57 به پیروزی رسیدند اما بوکسورهای خوزستانی با برتری در اوزان 63 و 69 کیلوگرم نتیجه را برابر کردند.

در ادامه هم سیاوش امیدی و احسان روزبهانی برای خوزستان و صفری و یوسفی برای صبانور پیروز شدند تا حساب کار 4 بر 4 مساوی شود.

اما در دیگر دیدار این گروه پلیمر خلیج فارس مقابل واریان جهرم فارس قرار گرفت و به یک پیروزی بدون دردسر دست یافت.

کادرفنی تیم پلیمر به بسیاری از بوکسورهای صاحب نام خود استراحت داد، اما باز هم به پیروزی 8 بر صفر رسید و صعود خود را به عنوان تیم اول از گروه "ب" قطعی کرد.

فردا (جمعه) در آخرین روز از رقابت‌های مرحله گروهی چهار دیدار دیگر برگزار خواهد شد.

لیگ برتر بوکس|برتری پلیمر در فینال زودرس

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوکس بوکس لیگ برتر بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب آسیا شامگاه سه شنبه بین تیم تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی العین برگزار شده بود با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم اماراتی به پایان رسید و به این ترتیب در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت، تیم العین با موفق شد با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره جنوبی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6087100

دیگر خبرها

  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود