Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@11:03:05 GMT

واکسیناسیون جانبازان و سالمندان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۴۳۲۷

واکسیناسیون جانبازان و سالمندان آغاز شد

در ادامه فاز ۱ واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ و بدنبال آغاز واکسیناسیون کادر درمان، واکسیناسیون سالمندان و جانبازان و کارکنان آسایشگاه‌ها ها نیز عملا در روز پدر، سالروز ولادت مولای متقیان علی(ع) آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در ادامه فاز ۱ واکسیناسیون علیه بیماری کوویو ۱۹ و بدنبال آغاز واکسیناسیون کادر درمان، واکسیناسیون سالمندان و جانبازان و کارکنان آسایشگاه‌ها ها نیز عملا در روز پدر، سالروز ولادت مولای متقیان علی ع ساعتی پیش با حضور وزیر بهداشت در آسایشگاه سالمندان کهریزک آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ظرف هفته پیش رو با ادامه واکسیناسیون خط مقدم درمان و سالمندان و جانبازان مقیم آسایشگاه ها، تا قبل از نیمه اسفندماه واکسیناسیون مرحله اول ۱۱۰ هزار نفر از افراد گروه هدف فاز یک انجام شده که تنها ۲ دهم درصد کل جمعیت هدفی است که تا گایان برنامه واکسیناسیون باید واکسینه شوند، همچنین واکسیناسیون دز دوم دریافت کنندگان واکسن نیز ۱۲ اسفند طبق برنامه زمان بندی و سه هفته بعد از دریافت دز اول انجام خواهد شد.

تلاش بر این است با محموله‌های بعدی واکسن که ظرف روز‌های آتی بتدریج وارد کشور خواهد شد تا قبل از سال جدید، واکسیناسیون در گروه‌های هدف فاز یک انجام شود و با شروع سال جدید شاهد واکسیناسیون گروه‌های هدف فاز ۲ بترتیب اولویت مندرج در سند ملی واکسن کرونا خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واکسیناسیون جانبازان واکسیناسیون سالمندان کووید19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه ریزی‌هایی در موضوع ایمنی خودرو‌ها صورت گرفته تا شرایط تست‌های ایمنی به صورت مستمر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به طور دائم انجام شود و از شهریور ماه مدل اولیه تست ایمنی خودرو‌ها صورت می‌گیرد.

وی در خصوص واردات خودرو‌های دست دوم نیز گفت: واردات خودرو در بودجه دیده شده و به محض ابلاغ آیین نامه واردات انجام می‌شود همینطور ارز برای واردات خودرو جانبازان بالای ۷۰ درصد تخصیص یافته و در حال انجام است و پس از آن نوبت به جانبازان ۵۰ درصد می‌رسد.

علی آبادی افزود: بر اساس تکلیف کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به ازای تولید خودرو‌های جدید و یا واردات خودر، اسقاط خودرو‌های فرسوده نیز باید اجرا شود.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • آغاز واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان
  • آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره ایرانی پس از ۹ سال
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند/ آغاز اعزام به حج تمتع 24 اردیبهشت 1403 + عکس ها
  • اجرای طرح پایلوت و رایگان غربالگری شناسایی اختلالات شناختی سالمندان
  • آغاز نوبت اول واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در مناطق پرخطر
  • آغاز واکسیناسیون روتاویروس و پنوموکوک در جنوب و جنوب شرق کشور تا ۱۰ روز آتی