Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعتی قبل فاز دوم واکسیناسیون کووید19 در کشورمان آغاز شد؛ واکسیناسیون یکی دیگر از گروه های در معرض خطر که بعد از کادر درمان، ایمن سازی شان در مقابل کرونا در دستور کار قرار گرفته است.   به گزارش «تابناک»، در ادامه فاز ۱ واکسیناسیون علیه بیماری کوویو ۱۹ و بدنبال آغاز واکسیناسیون کادر درمان، واکسیناسیون سالمندان و جانبازان و کارکنان آسایشگاه‌ها ها نیز عملا در روز پدر، سالروز ولادت مولای متقیان علی (ع) ساعتی پیش با حضور وزیر بهداشت در آسایشگاه سالمندان کهریزک آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ظرف هفته پیش رو با ادامه واکسیناسیون خط مقدم درمان و سالمندان و جانبازان مقیم آسایشگاه ها، تا قبل از نیمه اسفندماه واکسیناسیون مرحله اول ۱۱۰ هزار نفر از افراد گروه هدف فاز یک انجام شده که تنها ۲ دهم درصد کل جمعیت هدفی است که تا گایان برنامه واکسیناسیون باید واکسینه شوند، همچنین واکسیناسیون دز دوم دریافت کنندگان واکسن نیز ۱۲ اسفند طبق برنامه زمان بندی و سه هفته بعد از دریافت دز اول انجام خواهد شد.

تلاش بر این است با محموله‌های بعدی واکسن که ظرف روز‌های آتی بتدریج وارد کشور خواهد شد تا قبل از سال جدید، واکسیناسیون در گروه‌های هدف فاز یک انجام شود و با شروع سال جدید شاهد واکسیناسیون گروه‌های هدف فاز ۲ بترتیب اولویت مندرج در سند ملی واکسن کرونا خواهیم بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروتکل الحاقی عبدالله احمدیه پهپاد کمان 22 روز پدر ایام البیض ویروس کرونا کووید19 واکسیناسیون پروتکل الحاقی عبدالله احمدیه پهپاد کمان 22 روز پدر ایام البیض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال

ایسنا/اصفهان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون در سطح کشور ۱۸۲ هزار ماموریت اورژانس انجام گرفته شده که ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال نسبت به سال قبل شش درصد کاهش داشته است.

دکتر بهرام عین‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز اورژانس با حضور ۲۶ هزار نفر به صورت شبانه روزی در حال خدمت به شهروندان در تعطیلات نوروزی هستند.

وی افزود: شهروندان در تعطیلات عید نوروز ۶۰۷ هزار تماس با اورژانس کشور گرفته‌اند که ۵۸ هزار بیمار توسط اورژانس در محل درمان شده  و ۷۷ هزار نفر با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: مراجعه دو میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار در این ایام به ثبت رسید که دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر آنها سرپایی درمان شدند و ۸۵۰ بیمار بدحال احیای قلبی شدند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: بیمارستان‌های کشور میزبان ۴۷۰ هزار بیمار هستند و ۱۱۶ هزار عمل جراحی در کشور انجام شده که ۳۵ هزار جراحی به‌صورت اورژانسی بوده است.

وی گفت: در حوزه بازرسی‌ها ۸۷۰ هزار بازرسی بهداشتی انجام شد دو هزار و ۷۰۰ مرکز به علت رعایت نکردان بهداشت توسط عوامل قضایی تعطیل شده است. بیش از ۹۰ هزار اخطار کتبی داده شده و ۸۵۵ هزار کیلوگرم مواد فاسد نابود شده است.

وی افزود: اورژانس کشور با سه هزار و ۳۴۵ پایگاه، پنج هزار و ۷۰۰ آمبولانس، و ۶۴ اتوبوس آمبولانس، دو هواپیمای اورژانس، ۵۲ بالگرد اورژانس، ۲۷۰ موتور اورژانس و  پنج شناور دریایی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

عین الهی گفت: بیمارستان شهید بهشتی کاشان با ۷۰۰ تختخواب، یکی از بیمارستانهای بزرگ استان اصفهان است که زحمت و خدمات کادر این مرکز درمانی برای ارائه خدمت مطلوب به بیماران، بسیار ستودنی است هر چند که این بیمارستان مشکلاتی دارد و سعی می‌کنیم نیازهای این بیمارستان را برطرف کنیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون دام‌های سبک در زرند
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • آغاز طرح واکسیناسیون دام علیه بیماری طاعون در گیلان
  • آغاز واکسیناسیون دام‌های لرستان علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید