Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@23:16:20 GMT

اسامی شهرهایی و استان هایی که نباید به آنها سفر کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۴۴۰۲

اسامی شهرهایی و استان هایی که نباید به آنها سفر کرد

جی پلاس؛ جانشین پلیس راهور ناجا از ممنوعیت سفر به چهار استان و هفت شهر مقصد گردشگردی خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اعمال محدودیت تردد در جاده‌های کشور گفت: سفر به استان خوزستان و خروج از آن دارای محدودیت کامل بوده و امکان مسافرت به سمت خوزستان یا خروج از آن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سفر به سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان نیز ممنوع است، اظهارکرد: امکان سفر به این سه استان نیز با توجه به وضعیت کرونا و تصمیمات اتخاذ شده برای جلوگیری از شیوع این ویروس وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رییس پلیس راهور ناجا همچنین از محدودیت سفر به هفت شهر مقصد گردشگری نیز خبر داد و اظهارکرد: سفر به شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، بوشهر، بندرعباس، کیش و قشم نیز ممنوع است.

حسینی درباره زمان اجرای این محدودیت ها نیز اظهارکرد: این محدودیت ها تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت و تاکنون زمانی برای پایان آن اعلام نشده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه محدودیت تردد در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی همچنان به قوت خود باقی است، خاطرنشان کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد نیز همچنان در تمام شهرهای کشور وجود داشته و خودروهای غیرمجاز جریمه خواهند شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سفر به کدام شهرها ممنوع است جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در تردد موتورسیکلت اعمال شده است گفت:  تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع  است .   وی افزود:  در محور کندوان محدودیت تردد در خودروهای سواری اعمال شده و از ساعت  ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه در دستور کار قرار گرفته است به طوری که از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل اجرایی می شود.   محرابی نیا اظهار کرد:  از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌ شود واز  از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود. همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.   او بیان کرد:  تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.   وی گفت: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.   وی افزود:  تردد تمامی کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۶ و ۷ اردیبهشت از محور هراز ممنوع است. باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین