Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@14:41:18 GMT

گلچین گل های تماشایی اولیویه ژیرو / ویدیو

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۴۴۲۱

‍‍‍‍‍‍

گلچین گل های تماشایی اولیویه ژیرو / ویدیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصرآبادِ کجور با شکوفه‌های گیلاس تماشایی‌تر شد

دومین جشن شکرگزاری شکوفه‌های گیلاس در"ناصرآباد" بخش کجور شهرستان نوشهر روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان، هنرمندان، گردشگران و روستاییان برگزار شد؛ سالانه ۲ هزار تن گیلاس در این روستا تولید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نوشهر، دومین جشن شکرگزاری شکوفه‌های گیلاس در"ناصر آباد" بخش کجور شهرستان نوشهر با حضور جمعی از مسوولان، هنرمندان، گردشگران و اهالی منطقه به همت باغدار حاج علی برگزار شد.

حاج علی مختاری؛ باغدار ناصرآبادی به خبرنگار تسنیم گفت: ناصرآباد 200 هکتار باغ درختان سیاه‌ریشه گیلاس دارد که زبانزد منطقه و کشور است.

وی ادامه داد: ناصرآباد به علت داشتن شرایط آب و هوای خوب، خاک مناسب و بالا بودن کیفیت محصول، جزو سه روستای ایران در تولید محصول گیلاس از نوع ارقام تک‌دانه (مشهد) است که مقادیر قابل توجهی از این محصول ارزش صادراتی دارد و به کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای خزر صادر می‌شود.

این باغدار اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی مناسب و حمایت مسئولان، مشاغل پایدار در روستا ایجاد و به مهاجرت معکوس منتج شود.
 

.

به گزارش تسنیم، روستای ناصرآباد در بخش کجور، به واسطه تولید محصول گیلاس و صادرات این محصول بیکار ندارد.

بخش کجور نوشهر با برخورداری از 64 نقطه روستایی، 2 نقطه شهری واقع در فاصله حدود 75 کیلومتری جنوب شرقی نوشهر با گستره بیش از یکهزار کیلومتر مربع بیش از 12 هزار هکتار اراضی باغی و کشاورزی دارد.

گلابی، سیب، انگور، گیلاس، هلو، به، زرد آلو، شلیل و گردو از مهم‌ترین محصولات درختان سیاه ریشه این بخش ییلاقی و کوهستانی خطه غربی ماندران است.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • طبیعت تماشایی افوس به وقت بهار + فیلم
  • تصاویری تماشایی از کارگاه ساخت سیم شارژ!
  • گل تماشایی ترنت الکساندر آرنولد به فولام از روی ضربه آزاد (فولام 0-1 لیورپول)
  • گل های تماشایی و زیبای دورتموند در مقابل بایر لورکوزن / فیلم
  • گل پشت پای تماشایی پرینس اووسو مقابل نیوانگلند (تورنتو اف سی - نیوانگلند)
  • ناصرآبادِ کجور با شکوفه‌های گیلاس تماشایی‌تر شد
  • سریال کره‌ای «انگل: خاکستری»؛ روایتی تماشایی از یک آخرالزمان اَنگل‌زده