Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:28:28 GMT

دیدار امام جمعه تبریز با پدران شهدا

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۴۴۷۵

دیدار امام جمعه تبریز با پدران شهدا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ابتدا به دیدار حاج محمد حسین سبحانی پدر شهیدان منصور و ناصر سبحانی رفت و با وی به گفتگو نشست.

او با قرائت فاتحه‌ای به روان پاک شهدای این خانواده؛ پدران معظم شهدا را الگوی وفاداری به آرمان‌های انقلاب و اسوه پایداری در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اودر ادامه به دیدار حاج علی هاتف کرگان پدر شهیدان حبیب و یوسف هاتفه کرگان رفت و با ادای احترام به مقام شامخ این شهدا گفت: انقلاب اسلامی مرهون و مدیون خون شهدا است که با ولایت مداری و با ایمان راستین در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد:بابصیرت و ولایتمداری و پیروی از سیره شهدا باید حافظ اقتدار و استقلال ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس پدران شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ ابراهیمی، هدف از این دیدار را قدرشناسی از این مادر شهیدان در پرورش فرزندانی انقلابی بیان کرد وگفت: علاوه بر تقدیم فرزندان خود به انقلاب اسلامی، در زمره خیران مدرسه ساز نیز قرار گرفته اند و منزل خود را وقف مدرسه سازی کرد تا با فروش آن مدرسه‌ای در شهرستان ساخته شود.
وی افزود: این مادر شهید با ایثار و ازخودگذشتگی، بازهم ثابت کرد که خانواده‌های شهدا همیشه در صحنه حضور دارند و پشتیبان این انقلاب هستند.
شهید محمدعلی یزدان، سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در منطقه شلمچه و شهید مهدی یزدان، سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند

دیگر خبرها

  • آل‌هاشم: سوخت اصلی موشک‌های ایران حمایت مردم برای تنبیه رژیم صهیونیستی بود
  • پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها
  • پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها
  • پاسخ ایران در صورت دیوانگی صهیونیست‌ها ویرانگر خواهد بود
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست