Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس مرکز بهداشت خوزستان از ارائه گزارش آخرین وضعیت بیماری در سطح استان و اقدامات قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا، به استاندار خوزستان خبر داد.

دکتر سید محمد علوی در گفت‌گو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه‌ای که عصر امروز (۷ اسفندماه) در مورد آخرین اقدامات قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا، در دفتر استاندار خوزستان برگزار شد؛ ابتدا از سوی آقای حیاتی معاون امنیتی انتظامی استاندار و فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی کرونا گزارشی از اقدامات انجام‌شده ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دکتر ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دبیر ستاد استانی مدیریت کرونا نیز گزارش کاملی از وضعیت بیماری و ساماندهی مطلوب مدیریت بیماران بستری در بیمارستان و روند رو به ثابت شدن پیک بیماری و موفقیت‌های به دست آمده در ملایم کردن شیب تند بیماری دادند.

علوی تصریح کرد: گزارش کاملی نیز از سوی اینجانب از روند واکسیناسیون و آموزش بهداشت و ارتقای سواد سلامت و روند رو به رشد اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و برخی مشکلات اجرایی و اطلاع‌رسانی و تعهدات برخی سازمان‌ها ارائه شد. از دو پژوهش میدانی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تاثیرات آموزش بر سطح آگاهی عموم گزارشی ارائه شد.

وی افزود: استاندار خوزستان نیز دستور رفع مشکلات موجود را داده و این دستورات بلافاصله به سازمان‌های مربوطه ابلاغ شد.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: صدور پیامک اطلاع‌رسانی توسط مخابرات نیز از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا خیز کرونا در خوزستان قرارگاه عملیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله ایران به اسرائیل تغییر کرده است | همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی