Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@04:14:54 GMT

مشکل آب آشامیدنی اهواز برطرف شد؟

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۴۵۴۶

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت آبفا اهواز، آب این مناطق اهواز وصل شده البته و ممکن است آب برخی منازل به دلایلی همچون لزوم هواگیری پمپ‌ها قطع باشد.

براساس این گزارش به دلیل ترمیم شکستگی خط ۲۵۰ میلیمتری خیابان زاویه اهواز- ملی راه توسط شبکه توزیع آب اهواز، آب آشامیدنی این مناطق امروز پنجشنبه دچار افت و قطعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز ارتباطی مردمی ۱۲۲ شرکت آبفا اهواز به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی است.

قطع آب آشامیدنی در اهواز در هفته جاری باعث تعطیلی ادارات این شهر در روز سه شنبه شد.

شرکت آب و فاضلاب اهواز دلیل قطع آب مناطق غربی اهواز و برخی از مناطق شرق اهواز را انجام تعمیرات در تصفیه خانه شماره ۲ و بروز مشکل در یکی از پمپ‌ها و خارج شدن این تصفیه خانه از مدار اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آب آشامیدنی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با اشاره به تاثیر حضور پلیس در کاهش آمار وقوع جرائم، گفت: جغرافیای جرائم در حوزه جرائم مهم و پرتکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان مشخص شده و پایش‌های تصویری افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، صادق جعفری در جلسه با فرمانده انتظامی و روسای کلانتری‌های اهواز، گفت: جغرافیای جرائم در حوزه جرائم مهم و پرتکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریبا مشخص شده و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

وی افزود: با این وجود، حضور پلیس پیشگیری در کاهش آمار وقوع جرائم بسیار موثر است و در صورت نیاز و با دریافت مجوزهای لازم، باید ایست‌های بازرسی مقطعی نیز در برخی مناطق برپا شود.

جعفری چگنی گفت: پلیس پیشگیری باید به لینک دوربین‌های سطح شهر دسترسی داشته باشد تا در صورت وقوع جرم، بتواند در کشف آن موثرتر عمل کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با تاکید بر ضرورت آموزش مستمر نیروهای پلیس، بیان کرد: کشف سرقت باید به کشف اموال مسروقه منجر شود تا حق مالباخته به درستی ایفا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان