Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@23:00:15 GMT

رایگان شدن ۱۵ خدمات درمان برای فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۴۶۵۵

رایگان شدن ۱۵ خدمات درمان برای فرهنگیان

مدیر کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش از ارائه ۱۵ خدمت درمانی رایگان به فرهنگیان خبر داد.

به گزارش برنا؛ گودرز کریمی فر با اعلام این مطلب گفت: با عقد قرارداد با یکی از شرکت‌های بیمه خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی، بستری، جراحی، جراحی‌های تخصصی، اروتز و پروتز، پیوند طبیعی اعضا، نازایی و ناباروری، بیماران و دارو‌های خاص به صورت نامحدود و رایگان پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او  افزود: هزینه ویزیت پزشکان و دارو‌های فرهنگیان نیز طبق این بیمه نامه به صورت کامل پرداخت خواهد شد و بیماران خاص و صعب العلاج نیز می‌توانند از خدمات این بیمه درمانی به صورت رایگان استفاده کنند.
مدیر کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان و اعضای خانواده آن‌ها می‌توانند این خدمات درمانی را تنها با ارائه کارت ملی و به صورت رایگان از ۵ هزار و ۵۰۰ مرکز درمانی و بیمارستان طرف قرارداد دریافت کنند.
کریمی فر افزود: بیمه تکمیلی متعهد شده است که هزینه زایمان را به مبلغ سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، لیزیک چشم را به مبلغ ۲ میلیون تومان و خدمات آمبولانسی را به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به فرهنگیان ارائه کند.
او  گفت: طبق این بیمه نامه همچنین فرهنگیانی که به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد با بیمه مراجعه می‌کنند می‌توانند همه هزینه‌های درمانی خود را حداکثر ظرف یک هفته دریافت کنند.
مدیر کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش تاکنون ۷۵۰ میلیارد تومان هزینه درمانی فرهنگیان را پرداخت کرده است و حق السهم فرهنگیان در بیمه جدید تکمیلی به ازای هر نفر ماهانه ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.
او تاکید کرد: طبق بیمه نامه جدید همچنین هزینه آزمایش کرونا و هزینه‌های بستری و معالجه فرهنگیان مبتلا به این ویروس نیز به طور کامل پرداخت خواهد شد.
آقای کریمی فر گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از فرهنگیان تحت پوشش این بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمات درمانی فرهنگیان آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی افزود: مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به سمت درمان مشکلات اجتماعی پیش می‌رویم با مشارکت‌های مردمی، سعی کردیم که ارتباطجامعه با روانشناسان را تقویت کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: طی سال گذشته غربالگری سلامت روان با ۸ شاخص برای غربالگری اختلالات اضطرابی و خلقی اجرا شده و ۱۲ و ۶ دهم درصد باید تکمیل شود که تاکنون به ۸ و ۴ دهم درصد رسیده است. به گفته مسئولان بیمه سلامت ۶ خدمت از خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته­ و این پوشش دهی در حال افزایش است. مصلحی از فعالیت سه هزار و ۳۰۰ روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت