Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@15:35:24 GMT

مرتضی پورعلی گنجی بمب نقل و انتقالاتی تراکتور

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۴۷۲۸

مرتضی پورعلی گنجی بمب نقل و انتقالاتی تراکتور

مرتضی پورعلی گنجی لژیونر کشورمان مدنظر باشگاه تراکتور تبریز قرار گرفته است.

‌باشگاه تراکتور تبریز فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات شروع کرده و تاکنون پیمان بابایی را به خدمت گرفته است. شنیده می‌شود سرخپوشان تبریزی برای تقویت خط دفاع خود به دنبال جذب مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش تیم "شنژن" چین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا رحیمی معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره این مطلب گفت: من در جریان حضور پورعلی گنجی در لیست مدنظر رسول خطیبی نیستم و این موضوع را نه تأیید و نه تکذیب می‌کنم.

به هر حال جذب مدافع در اولویت باشگاه تراکتور قرار دارد و باید دید مسئولان این باشگاه با کدام یک از بازیکنان برای پوشش نقطه ضعف خود در خط دفاع توافق می‌کنند.

کد خبر 477543

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تراکتور تبریز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه تراکتور پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس

پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال استقلال در آستانه پایان مهلت قانونی برای تسویه حساب با شاکیان بار دیگر بسته شد.

به گزارش مشرق، طبق اعلام مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تمامی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC موظف هستند تا تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ بدهی‌های خود به شاکیان که تا تاریخ اول ژانویه ۲۰۲۴ به ثبت رسانده‌اند را پرداخت کنند تا از این بابت با مشکل مواجه نشوند.

در حالی که امروز چهارشنبه ۸ فروردین است و کمتر از ۴۸ ساعت تا پایان مهلت قانونی باشگاه‌ها باقی مانده است، طبق اعلام سایت فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در اواخر اسفندماه ۱۴۰۲ بار دیگر بسته شده و هنوز باز نشده است.

استقلال سال گذشته نیز به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات آندره آ استراماچونی نتوانست مجوز حرفه‌ای دریافت کند و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و باید دید در ساعات پایانی مهلت قانونی، مدیران این باشگاه می‌توانند مبلغ مورد نیاز باشگاه سانتاکلارا پرتغال جهت انتقال محمد محبی که ابتدای فصل گذشته رخ داده بود را پرداخت کنند یا خیر.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • روستای خرو طبس میزبان گردشگران نوروزی
  • سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی به چهار بیمار
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی با چهار بیمار
  • رونمایی مسعود شجاعی از سه بازیکن در سال جدید