Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@11:28:21 GMT

لیگ برتر بسکتبال بانوان| مهرام و بهمن به فینال رسیدند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۴۷۳۵

لیگ برتر بسکتبال بانوان| مهرام و بهمن به فینال رسیدند

تیمهای مهرام و بهمن با پیروزی مقابل حریفان خود به فینال رقابتهاب لیگ برتر بسکتبال راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابتهای پلی آف نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز با برگزاری دو بازی به پایان رسید و تیم‌های بهمن و مهرام با مغلوب کردن رقبای خود به فینال لیگ برتر بسکتبال زنان صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی نخست امروز بهمن و نارسینا به مصاف هم رفتند که بهمن با شکست ۲-۰ تیم نارسینا فینالیست لیگ برتر بانوان فصل ۹۹-۱۴۰۰ شد نتیجه این بازی و کوارترهای این بازی به شرح زیر است: ▪️نارسینا ۸۱ ▫️بهمن ۸۶ ????کوارتر اول: ۲۲-۱۱ ‌ بهمن ????کوارتر دوم: ۱۹-۱۷ بهمن  ????کوارتر سوم:  ۲۹-۲۴ ‌ بهمن ????کوارتر چهارم: ۱۶-۲۹  نارسینا آنا بهشتیان با ۲۴ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۴ اسیست و ۱ استیل دبل دبل کرد و موثرترین و پرامتیازترین بازیکن بهمن بود. آجمبا با ۲۰ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۲ اسیست، ۱ استیل و ۱ بلاک دبل دبل کرد و شماری هریس نیز با ۳۷ امتیاز، ۳ ریباند، ۷ اسیست و ۱ استیل پرامتیازترین و موثرترین بازیکنان تیم نارسینا بودند.   در دومین بازی امروز مهرام به مصاف نفت آبادان رفت و با شکست ۲-۰ تیم نفت آبادان فینالیست لیگ برتر بانوان فصل ۹۹-۱۴۰۰ شد. نتیجه این بازی و کوارترهای آن به شرح زیر است: ▪️مهرام ۶۵ ▫️پالایش نفت آبادان ۵۲ ????کوارتر اول: ۱۲-۱۷ ‌ مهرام ????کوارتر دوم: ۱۱-۱۳ مهرام  ????کوارتر سوم:  ۱۳-۲۴ ‌ مهرام ????کوارتر چهارم: ۱۶-۱۱  نفت تینا عیسائیان با ۱۵ امتیاز، ۹ ریباند،۳ اسیست و ۵ استیل موثرترین و پرامتیازترین بازیکن مهرام بود و الکساندرا بگنیسیچ با ۱۲ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۱ اسیست، ۲ استیل و ۲ بلاک دبل دبل کرد. فائزه شهریاری با ۱۲ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ اسیست و ۴ استیل موثرترین بازیکن و شیدا شجاعی با ۱۴ امتیاز، ۷ ریباند،۲ اسیست و ۲ استیل پرامتیازترین بازیکن نفت آبادان بود.   بدین ترتیب پایان یافتن بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان، تیم بهمن و مهرام با پیروزی ۲ بر صفر مقابل رقبای خود به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کردند. تیم های پالایش نفت آبادان و نارسینا هم برای کسب مقام سوم دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد. اولین دیدارهای رده بندی و فینال لیگ برتر بانوان روز پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ماه در سالن آزادی تهران برگزار خواهد شد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال، تیم مهرام طی چهار دیدار به مصاف مس کرمان رفت و در سه بازی موفق به کسب پیروزی شد. این مرحله از مسابقات به صورت ۳ از ۵ بود. بدین ترتیب مهرام به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و حریف شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی در این مرحله شد.

علی آرزومندی سرمربی تیم بسکتبال مهرام در گفت و گو با خبرنگار در مورد حضور تیمش در این مرحله از مسابقات و عملکردش مقابل کرمانی ها توضیح داد.

وی با یادآوری اینکه از ابتدای فصل هدایت تیم بسکتبال مهرام با بر عهده نداشته است، گفت: من از نیمه های نیم فصل دوم به کادر فنی مهرام اضافه شدم. در واقع در ۵ بازی پایانی مرحله مقدماتی کنار تیم قرار گرفتم و شرایط سختی را تا پایان این مرحله متحمل شدم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام ادامه داد: هر هفته بازی داشتیم و باید به آرامی پیش می رفتیم تا به آنچه می خواستیم، دست یابیم طوریکه بتوانیم هم نتیجه لازم را به دست بیاوریم و از حیث فنی تغییرات موردنظر و کارساز را در ترکیب داشته باشیم. نمی توانستیم صرفا به دنبال اعمال تغییرات فنی لازم باشیم و بی تفاوت به نتیجه و یاد بر عکس.

آرزومندی با بیان اینکه با شرایط ۵ بازی را با برد پشت سر گذاشتیم و جایگاه چهارم جدول رده بندی را در پایان مرحله مقدماتی از آن خود کردیم، خاطرنشان کرد: نسبت به ذوب آهن که تیم دوم جدول رده بندی شد فقط یک برد کمتر داشتیم. با طبعیت هم که تیم سوم شد از حیث تعداد و برد و باخت ها و امتیاز نهایی شرایط یکسان داشتیم و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم چهارم شدیم. می خواهم بگویم تا حدی هم بدشانسی داشتیم وگرنه می توانستیم جایگاه بهتری هم به دست بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه مس کرمان به عنوان تیم پنجم جدول رده بندی حریف مهرام در پلی آف شد، تصریح کرد: اینکه مس جایگاه پنجم جدول را گرفته بود، اتفاقی نبود. این جایگاه طی ۲۱ هفته برای این تیم به دست آمده بود و نشان از شایستگی های مس داشت. مس در پلی آف هم تکنیک و تمرکز خود را حفظ کرد و حریفی مدعی مقابل ما بود. به سیستانی (سرمربی مس) و باید به خاطر داشتن چنین تیم شایسته ای خسته نباشید گفت.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با تاکید بر اینکه تیمش با مشکلات زیادی برای عبور از پلی آف لیگ برتر مواجه بود، خاطرنشان کرد: آسیب دیدگی سجاد مشایخی یکی از مشکلات مان در این مرحله بود. به خاطر شرایط مصدومیت مشایخی، از او در بازی اول خیلی کم و در بازی هم هفت هشت دقیقه استفاده کردیم. در بازی سوم هم خیلی آماده نبود. علاوه بر این در بازی سوم پلی آف هم «پری پتی» از ناحیه زانو آسیب دید طوریکه او را از دست دادیم.

آرزومندی با اشاره به تاثیرگذاری مهدی حیدری بازیکن ۱۷ سال تیمش در این شرایط گفت: عملا با یک گارد راس کار را ادامه دادیم. به خاطر شرایط سجاد مشایخی و آسیب دیدگی جدی «پری» در سازماندهی حمله مشکل داشتیم. اما مهدی حیدری باوجود سن و سال کمی که داشت خیلی کمک کرد. سایر بچه ها هم خوب کار کردند و کمک کردند تا از این مرحله عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری گرگان حریف مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال است، خاطرنشان کرد: کیفیت و شخصیت تیم شهرداری گرگان مشخص است. قهرمان سه ساله لیگ است. قطعا چالش سختی در این مرحله و برابر این تیم داریم اما با همه توان می رویم که مبارزه پایاپایی داشته باشیم. برای خود شانس پیروزی قائل هستیم اما می دانیم که کاری سخت داریم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اشاره به اینکه این تیم در مرحله مقدماتی نتیجه هر دو دیدار رفت و برگشت را به شهرداری گرگان واگذار کرد، گفت: البته آن زمان من کنار تیم نبودم اما الان تمام تلاش مان را می کنیم که نتیجه ای بهتر کسب کنیم. دیدارهای اول و دوم ما مقابل شهرداری جمعه و یکشنبه آینده در گرگان برگزار می شود. زمان کافی نداریم و باید به سرعت اماده شویم.

آرزومندی در پایان گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی برای مهرام رقم بخورد. ماهیت بسکتبال رقابت و مبارزه است و قدر مسلم تیمی که شایسته تر باشد، فینالیست می شود.

کد خبر 6078871 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن و مهرام به نیمه نهایی رسیدند
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران