Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (پنج‌شنبه) در سالن فدراسیون والیبال آغاز و با برگزاری ۲ مسابقه پیگیری شد.

در دومین مسابقه امروز، تیم‌های سایپا تهران و فولاد سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان رضا تندروان با شکست سه بر صفر سایپا به عنوان دومین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارنجی پوشان سایپا در سه سِت متوالی این دیدار با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۶ مغلوب نماینده سیرجان شدند تا با پذیرش دومین شکست در مرحله پلی‌آف، از دور مسابقات حذف شوند. شاگردان ناصر شهنازی در مسابقه نخست این مرحله نیز سه بر ۲ مغلوب فولاد سیرجان شده بودند.

در این بازی تیم سایپا تهران در مجموع ۵۷ پوئن شامل ۳۵ امتیاز حمله، ۴ امتیاز دفاع، ۲ امتیاز سرویس و ۱۶ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل فولاد سیرجان هم ۷۵ پوئن شامل ۴۸ امتیاز حمله، ۶ امتیاز دفاع، ۳ امتیاز سرویس و ۱۸ امتیاز از اشتباهات بازیکنان سایپا کسب کرد.

صابر کاظمی بازیکن تیم فولاد سیرجان با کسب ۲۷ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد. امین اسماعیل‌نژاد هم با کسب ۱۴ پوئن، بهترین بازیکن تیم سایپا بود.

محمد رضی‌پور بازیکن تیم فولاد سیرجان در ست نخست این مسابقه مصدوم شد و دیگر نتوانست در این دیدار به میدان برود.

بازی ۲ تیم در مدت زمان ۹۶ دقیقه انجام شد و تیم سیرجان در ست دوم کارت زرد تاخیر دریافت کرد. داود نافعی و محمد عشق‌دوست به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این بازی را برعهده داشتند و مجید محسنی‌شوشتری و نادر انصاری هم تیم نظارت داوری و فنی مسابقه را تشکیل دادند.

 محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال دیدار ۲ تیم سایپا تهران و فولاد سیرجان را در سالن فدراسیون نظاره‌گر بود.

در نخستین مسابقه امروز نیز، تیم‌های شهرداری ورامین و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف هم رفتند و نماینده اصفهان با شکست سه بر یک حریف به دومین برد خود در این مرحله دست یافت و به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر صعود کرد.

بدین ترتیب تیم‌های شهرداری ورامین و سایپا تهران به کار خود در لیگ برتر مردان سال ۹۹ پایان دادند. سایپا در مرحله مقدماتی ۲۶ بازی انجام داد و موفق به کسب ۱۸ برد شد. این تیم با کسب ۵۶ امتیاز در رتبه پنجم مرحله مقدماتی قرار گرفت و حریف تیم فولاد سیرجان شد. نارنجی‌پوشان در دو دیدار مرحله پلی‌آف نیز سه بر دو و سه بر صفر مغلوب سیرجان شدند.

بیشتر بخوانید

سپاهان راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال شد/ پایان کار ورامینی‌ها

تیم شهرداری ورامین نیز در مرحله مقدماتی ۱۲ برد به دست آورد و با کسب ۳۶ امتیاز، در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت و حریف تیم فولاد مبارکه سپاهان در مرحله پلی‌آف شد. نماینده ورامین در دو دیدار مرحله پلی‌آف سه بر دو و سه بر یک مغلوب نماینده اصفهان شد تا به کار خود در لیگ ۹۹ پایان دهد.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان نیز حریف یکدیگر در مرحله نیمه‌نهایی شدند تا جذابیت دیدار‌های این مرحله را دو چندان کنند.

فردا (جمعه) ۲ دیدار دیگر دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان برگزار خواهد شد که در ساعت ۱۴ تیم‌های شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های لبنیات هراز آمل و شهداب یزد نیز از ساعت ۱۷ با هم بازی خواهند کرد. تیم‌های شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل در دور رفت موفق به شکست حریفان خود شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال مرحله نیمه نهایی تیم های شهرداری فولاد سیرجان مرحله پلی آف سایپا تهران سیرجان شد تیم فولاد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ساری در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دومین دیدار مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال آقایان (پلی اوت) دیروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در تهران برگزار شد.


در پایان دیدار‌های دیروز تیم‌های آورتا ساری و فولاد هرمزگان با پیروزی در بازی دوم، در لیگ برتر بسکتبال ماندگار شدند و تیم‌های رعد پدافندهوایی مشهد و صنعت مس رفسنجان به لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران سقوط کردند.

در یکی از دیدار‌های این مرحله تیم‌های رعد پدافند هوایی مشهد و آورتا ساری به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آورتا با نتیجه ۶۴ بر ۵۷ به پیروزی رسید. در این دیدار مجید رحیمیان با ۲۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۱۵ بهترین بازیکن بود.
تیم آورتا با پیروزی در دو دیدار این مرحله، در لیگ برتر بسکتبال باقی ماند و رعد پدافند به لیگ دسته یک حرفه‌ای سقوط کرد.

در دیگر بازی مرحله پلی‌اوت لیگ برتر آقایان تیم فولاد هرمزگان مقابل صنعت مس رفسنجان با نتیجه ۱۰۵ بر ۶۶ به پیروزی رسید. جوان مک‌کورمیک با ۲۶ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار شد.
صنعت مس رفسنجان به لیگ دسته یک سقوط کرد و فولاد هرمزگان در لیگ برتر باقی ماند.

دیگر خبرها

  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • وعده مهم قهرمان سابق لیگ به هواداران خودی
  • اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد
  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • بسکتبالیست‌های فولاد حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کردند
  • نماینده ساری در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد