Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ مسابقات لیگ برتر بوکس یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی از روز دوشنبه با حضور 10 تیم در گروه و در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک در حال پیگیری است.

در چهارمین روز رقابت‌ها و از گروه الف تیم هیات بوکس تهران نخستین پیروزی خود را مقابل خدمات خودرویی قبادی اردبیل دشت کرد. این رقابت با نتیجه ۵ بر ۳ به سود شاگردان ابراهیم عبادی از تیم تهران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار این گروه باران پل اراک مقابل کرمانشاه قرار گرفت و در نهایت تیم میزبان با حساب ۵ بر ۳ پیروز شد. نماینده اراک با این پیروزی در آستانه صعود قرار گرفت.

از گروه ب، تیم‌های هیات بوکس خوزستان و صبانور گروس به تساوی ۴ بر ۴ رضایت دادند.

در دو دیدار ابتدایی بوکسورهای صبانور در اوزان ۵۲ و ۵۷ به پیروزی رسیدند اما بوکسورهای خوزستانی با برتری در اوزان ۶۳ و ۶۹ کیلوگرم نتیجه را برابر کردند.

در ادامه هم سیاوش امیدی و احسان روزبهانی برای خوزستان و صفری و یوسفی برای صبانور پیروز شدند تا حساب کار ۴ بر ۴ مساوی شود.

اما در دیگر دیدار این گروه پلیمر خلیج فارس مقابل واریان جهرم فارس قرار گرفت و به یک پیروزی بدون دردسر دست یافت.

کادرفنی تیم پلیمر به بسیاری از بوکسورهای صاحب نام خود استراحت دادند اما باز هم به پیروزی ۸ بر صفر رسید و صعود خود را به عنوان تیم اول از گروه ب قطعی کرد.

فردا (جمعه) در آخرین روز از رقابت‌های مرحله گروهی چهار دیدار دیگر برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها لیگ برتر بوکس پلیمر فدراسیون بوکس احسان روزبهانی خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بوکس پلیمر فدراسیون بوکس لیگ برتر بوکس پلیمر فدراسیون بوکس احسان روزبهانی خلیج فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود درناها به نیمه‌نهایی لیگ والیبال

تیم والیبال شهرداری ارومیه به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و طبیعت در سومین دیدار از مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال، از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه دوشنبه شب، ۲۸ اسفند به مصاف هم رفتند که در پایان شهرداری ارومیه به نیمه‌نهایی صعود کرد.

شاگردان عبدالرضا علیزاده در شهرداری ارومیه موفق شدند در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی برسند.

تیم والیبال طبیعت که برای اولین‌بار در لیگ برتر شرکت کرد، شگفتی‌ساز شد و تا مرحله پلی‌آف بالا آمد. در این مرحله هم رقابت نزدیک و پایاپایی با ارومیه داشت و یک برد هم کسب کرد اما در نهایت نتوانست به نیمه‌نهایی برسد.

شهرداری ارومیه در مرحله نیمه‌نهایی حریف شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی شد.

دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی هم بین تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حریف شهرداری گرگان فردا معرفی می‌شود
  • شگفتی سازی شهرداری ارومیه با صعود به نیمه‌نهایی
  • قهرمانی کره شمالی پس از ۱۷ سال
  • صعود دُرنا‌ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال
  • صعود دُرناها به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال
  • صعود درناها به نیمه‌نهایی لیگ والیبال
  • پیروزی دراماتیک چلسی و صعود به نیمه‌نهایی جام‌حذفی
  • پلی آف لیگ برتر والیبال| شهداب سومین تیم نیمه‌نهایی
  • شهداب سومین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی
  • صعود قهرمانانه: پیش به سوی هت‌تریک تاریخی