Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عکاسی هنری جالب است که امروزه هرکس با تلفن همراه و بدون داشتن دوربین عکاسی حرفه‌ای می‌تواند از این هنر بهره ببرد، یکی از شاخه‌های عکاسی که می‌توان با آن تصاویر زیبا و جالبی را خلق کرد، تصاویر پانوراماست.

تصاویر پانوراما یا سراسر نما، تصاویری هستند که فضای وسیع تری نسبت به عکس‌های معمولی را پوشش می‌دهند و نحوه گرفتن آن‌ها چنین است که با کنار هم قرار دادن تعدادی عکس معمولی به وجود می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرکسی با تلفن همراه یا دوربین دیجیتال و قابلیت پانوراما می‌تواند شاهکار‌هایی خلق کند، حتی کاملاً تصادفی. یک عکس پانوراما اگر به خوبی اجرا شده باشد می‌تواند زیبا به نظر برسد، اما تصاویری که با همین قابلیت گرفته می‌شود اگر بدون فکر و بدون هنر گرفته شود، می‌تواند تصاویر زشت و وحشتناکی را به وجود بیاورد. به لطف تلفن‌های همراه دوربین‌دار و فضای مجازی، همه فکر می‌کنند که امروز یک عکاس هستند. اما این تصاویر ثابت می‌کنند که چنین چیزی نیست.

بیشتر بخوانید

تصاویر پانوراما از بزرگترین کتابخانه های جهان

گرفتن یک عکس پانورامای خیره کننده وابسته به تنظیم مناسب و حرکت دست شخص به آرامی است و احتیاج به هنر هم دارد. در ادامه تصاویری را مشاهده می‌کنید که با قابلیت پانوراما گرفته شده، اما به جای زیبایی، کابوس بینندگان خود شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پانوراما پانوراما عکاسی مستند تصاویر جذاب تصاویر پانوراما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست برق ۲۳۰ کیلوولت سپیدار اهواز بهینه‌سازی شد

ایسنا/خوزستان معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهینه‌سازی سیستم اتوماسیون پست برق ۲۳۰ کیلوولت سپیدار اهواز خبر داد.

علی اصغر خدامراد منگری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اشکال در سیستم اتوماسیون پست ۲۳۰ کیلوولت سپیدار اهواز، تعویض دو دستگاه سرور، سه دستگاه HMI و یک دستگاه گیت وی در قالب پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی شبکه به پایان و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه ۱۴ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال بوده است، افزود: بهینه‌سازی سیستم اتوماسیون صنعتی و کنترل‌پذیری پست، افزایش قابلیت مانور در شبکه، افزایش قابلیت رویت‌پذیری در مرکز دیسپاچینگ جنوب‌غرب و بهبود قابلیت اطمینان شبکه ۲۳۰ کیلوولت شهر اهواز از اهداف طراحی و بهره‌برداری از این پروژه بوده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کابوس همیشگی مقامات سابق آمریکایی
  • قابلیت جدید گوگل برای یافتن موبایل‌های اندروید خاموش
  • روبرت لواندوفسکی کابوس اتلتیکو مادرید؛ کاری که آخرین بار کریستیانو رونالدو انجام داده بود!
  • تولید آتل‌های هوشمند با قابلیت سفت‌شدن در ۵ دقیقه
  • نسخه نوروزی وب سایت و اپلیکیشن ۱۴۱ منتشر شد
  • تولید آتل‌های منعطف و هوشمند با قابلیت سفت‌شدن در ۵ دقیقه
  • آیا نیروهای امنیتی تعقیبم می کنند؟ / خواب در حکومت توتالیتر: کابوس‌های یک ملت
  • پست برق ۲۳۰ کیلوولت سپیدار اهواز بهینه‌سازی شد
  • کابوس ستاره یونایتد: حذف از تیم ملی برزیل
  • نصب اپلیکیشن ضدسرقت وایزر به بیش از ۲۳۰ هزار بار رسید