Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-19@09:48:25 GMT

گل ال فاردو بن نبوهان به میلان (میلان 1-1 ستاره سرخ)

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۴۹۰۵

‍‍‍‍‍‍

گل ال فاردو بن نبوهان به میلان (میلان 1-1 ستاره سرخ).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان آماده مذاکرات جدی با تئو هرناندز بر سر تمدید قرارداد

میلان 100 میلیون یورو برای فروش تئو هرناندز می خواهد

طرفداری | تئو هرناندز، مدافع فرانسوی هنوز دو سال دیگر با میلان قرارداد دارد. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، تئو هرناندز در بازی میلان مقابل هلاس ورونا یک بار دیگر نشان داد چرا یکی از بهترین مدافعان چپ دنیا به حساب می آید. قرارداد این بازیکن 26 ساله تا تابستان 2026 با میلان اعتبار دارد و مدیران روسونری می خواهند قبل از وارد شدن مدافع فرانسوی به سال آخر قراردادش، با او تمدید کنند زیرا می دانند توافق با بازیکنانی که فقط یک سال از قراردادشان باقی می ماند، بسیار دشوار است. 

میلان با نمایندگان هرناندز صحبت های اولیه را انجام داده و به زودی مذاکرات جدی تری را با آنها بر سر تمدید قرارداد انجام خواهد داد. در عین حال، باشگاه ایتالیایی می داند تیم های بزرگ اروپا از نزدیک مدافع سابق رئال مادرید را زیرنظر دارند. روسونری فقط با 100 میلیون یورو هرناندز را به فروش می رساند اما بعید است تیمی چنین رقمی را پیشنهاد کند. 

بایرن مونیخ با توجه به احتمال جدایی آلفونسو دیویس پرس و جوهایی در مورد تئو انجام داده اما هنوز مذاکراتی جدی برای به خدمت گرفتن او نداشته است. هرناندز در میلان احساس خوبی دارد اما هنوز نمی توان فهمید که آیا این موضوع برای ماندنش در روسونری کافی خواهد بود یا خیر. 

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • میلان آماده مذاکرات جدی با تئو هرناندز بر سر تمدید قرارداد
  • (ویدئو) خلاصه بازی هلاس ورونا ۱-۳ میلان؛ آتش‌بازی روسونری‌ها در سری آ
  • خلاصه بازی هلاس ورونا 1-3 میلان (سری آ - 2023/24)
  • گل زیبای ساموئل چوکووئزه به ورونا (هلاس ورونا 1-3 میلان)
  • گل زیبای تیانی نوسلین به میلان (هلاس ورونا 1-2 میلان)
  • گل کریستین پولیشیچ به ورونا (هلاس ورونا 0-2 میلان)
  • گل تئو هرناندز به ورونا (هلاس ورونا 0-1 میلان)
  • نزدیک شدن اولیویه ژیرو به جدایی از میلان و انتقال MLS
  • پیروزی لاتسیو، مونزا و تورینو
  • هلاس ورونا - میلان؛ ترکیب احتمالی و نکات آماری